penktadienis, balandžio 24

Rammstein vež.

Nu tai va. Šiandien mane užpylė populiarumo banga. Ir bus dar tų bangų, man atrodo. Kad tik nepaskęsčiau, blem.

Atsitiko labai nejuokingas dalykas šiandien. Grįžau namo (ir taip jau ndfjgvds vairuotojas sugadino ūpą, mane apšaukdamas), čiupt čiupt. Raktų nėr kuprinėj. Tetis Klaipėdoj, mama darbe. Hm. Skambinu tečiui :D Išsiaiškinau, kaip jo kabinete surasti raktus. Nueinu iki darbo, užrakinta viskas. Nieeko. Išmokino mane, kad reikia nueiti į kitą pastatą, pakviesti Saulių ir paprašyti, kad atrakintų ten. Nuu, nuėjau, Saulius padavė raktus, nuėjau ir vualia. Radau raktus, viską užrakinau ir grąžinau Sauliui raktų ryšulėlį. Vat tokie tat vargai.

Kai įžengiau į namus (pagaliau), mano kerzai atrodė kaip po statybų. Ir dabar dar taip atrodo. Ne juodi, o kažkokie.. fui. Be to, aš dabar pūsliakojė. (rock)

Esu nuotraukoje rajoniniame laikraštyje.

2 komentarai:

Tricksy rašė...

Kokia proga laikraštis? ;D

Paulytė rašė...

ten dar iš tų laikų nuotrauka, kai darbėnuose buvom festivaly :D