penktadienis, balandžio 17

Broken Pif

Dabar pas mane miega Agnė ir snūduriuoja Urtė. O viskas taip yra todėl, kad.. mes vakar buvom Vilniuj!

Kaip ir sakiau, pasigaidinau :D Durniški klausimai buvo ir iš viso. Jų kompai užlagino ir viskas ten susigadino ;x Pirmo etapo klausimai buvo sunkiausi :D Sori, bet man taip jau buvo. Kadangi sakau, kad pasigaidinau, tai reiškia, kad iškritau jau po pirmo etapo : DDD Nu sori, sori.. Kadangi tas pirmas etapas būna su pertraukėle, tai prieš ją spėliojau (:D) visai gerai, tik dviejų neatspėjau. O paskui tai užlagino mano spėjimo mašina ir tūkšt - Paulina jau visai ne cool ir visai tik su šešiais taškais ;x Rodė, kad aš esu paskutinėj vietoj. Bet tik dėl to, kad mano vardas iš P raidės : DDD Šiaip ne aš viena tiek taškų surinkau, tai cha. Žinau, žinau, norėjosi iškrist bent jau po antro etapo, bet nu ką aš galiu padaryt :D

Ir visai aš dėl to neliūdžiu :D Juk tai tik žaidimas ir, kaip Kristina sakė, reikia pagalvot, kiek jau aplenkiau vaikų, kurie nepateko į televiziją : DDD Gerai sako :) Aš todėl visai ir nesigraužiu, nes gavau dovanėlių 8-) Skėtį (rožinį ir sulūžusį), atšvaitą, ženkliuką ir diplomą su įtakingų dėdžių parašais :D Nuo iškritimo, ir šiaip, sirgau už Kristiną :) Ji iš Skuodo. Pamenu šią merginą iš to, kai ji buvo mūsų mokykloj istorijos konferencijoj ir skaitė pranešimą :D Tokia miela mergaitė :) Susidraugavom, ir net turiu jos emailą :D O ir šiaip ten visi draugiški, pasipliurpėm per pertraukėles :D Beje. Suvalkiečiai užvaldys pasaulį, nes ten jau vien trys dalyviai buvo suvalkiečiai, o kur dar jų palaikymo grupės! :D Muahahaa.

O patirtis visgi labai jau kaip ir neįkainojama ;D Mus net vedė į grimerinę ir ten grimavo 8-) Kaip tikras superstar :D Įdomu buvo pamatyti, kaip vyksta filmavimai, kaip kartojami kai kurie kadrai, ir šiaip :D Ai. Turėjau labai nuostabius sirgalius!! :D Niekas daugiau taip kietai nepavarė. Aišku, kur čia pavarys, kai tik mes esam cool ;DD

Kelionė ir į priekį, ir atgal buvo pasiutėliškai linksma :D Ypač atgal : DDD Visi atsipalaidavę ir tokie.. tokie.. šeimyniški draugai :D Tetis pajuokavo, kad visi gali likti nakvoti, tai mes taip ir padarėm :D Ot buvo.. Jau autike praklykėm savo gerkles, balsus ir visa, ką turėjom. Vairuotojas mūsų turbūt niekad nebesiveš niekur, nes kodėl gi net nepašokus autobusiuky? :D O grįžę pas mane į namus.. Dar truputį padainavom : DDD Po to išgėrėm arbatos (tada sužinojau, iš kur atsiranda vaikai), nuėjom į kambarį žaisti Alias (mes su Agne laimėjom), pažiūrėjom nuotraukas, pažiūrėjom dar vienas nuotraukas, išgėrėm dar arbatos, prašvito.. : DDDD Uch. Dabar man viskas sukasi ir aš vėl jaučiuosi kaip karuselėj :D Gal reikės eiti truputį numigti..? Aha, manau, kad būtų į naudą, nes 14:30 val. mes turim būti mieste ir eiti į kavinę su Svajūne :) Beje. Šiandien mokykloj talka. Kur esam mes? Namiee. Tokios būklės nueiti į talką būtų savižudybė :D

O dievai, myliu savo klasiokus : DDD

9 komentarai:

Pif rašė...

O mes mylim savo nuostabiąją Paulytę, kuriai ne problema namie tureti papildomus 8 (ar kiek te mūsų buvo) žmones. :DDD Buvo uch! Viskas nuo kelionės su dainom, iki bemiegės nakties. :] Aaaaaaačiū!!!

bevardis asmuo rašė...

čia biski pasigirsiu, bet kai aš buvau televizijoj ir mane įstūmė į grimo kambarį, tai liepė dingt lauk, nes mano "lūpos raudonos kaip padažytos ir aš be grimo atrodau nuostabiai" taip sakė ta teta:D nu čia nemenkai pasigyriau, net gėda, tai nerašysiu savo vardo

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ką man dabar daryt, kai už tave pastačiau visus savo pinigus, o tu pralošei?:D

Paulytė rašė...

pif >> ai lav jū, diū jū lav my? : DDDDDDD
pauliuk, tu gal turėk suvokimą, kur pinigus dėt, nes ką žinau.. :DDD šiaip jau protingas esi, bet dabar tai sori, bet susimėžei :D
bevardi asmeny, kas tu? :(((

VVM rašė...

Paulytė rašė...

čia geras :D neatpažinau rašymo stiliaus :D

Tricksy rašė...

Nu tai kada rodys per dėžę tavo pasigaidinimą? ;DD

Paulytė rašė...

nežinau, nepasakė :D gal kristina žinos, parašysiu jai kada nors :}

VVM rašė...

aš neturiu stilęus;]