antradienis, balandžio 28

Buvau sugalvojusi daug pavadinimų. Nė vieno nepamenu.

Vakar perskaičiau „Jūrą vandenyną“. Damn, kokia gera knyga!! Gali būt, kad man ji net patiko labiau už Šilką. O tai tikrai gali būti, ir tikriausiai kaip tik taip ir yra. Bet, brangus drauge, aš vis tiek nesupratau, prie ko tas vandenynas. Žinau, kad sakiau per anglų, bet dabar kartoju, nes aš daug mąstau apie tą pavadinimą. Labiausiai man patiko du charakteriai-veikėjai. Plasonas, dailininkas, kuris norėjo nutapyti jūros portretą. O portreto negalėjo nutapyti nematydamas jūros akių. Tai taip ir likdavo tuščios baltos drobės, kurios įgavo neįkainojamą vertę. Įdomus žmogus tas Plasonas. Ir dar man labai patiko berniukas, kuris sėdėdavo ant palangės Bartelbumo kambaryje. Na, jis niekuo neypatingas, tas berniukas (Dudas?), bet jis man vis tiek labai patiko.

O šiandien įgavau kompleksą. Pasakau garsiai, kad visi įsidėmėtų: niekada nebeeisiu į mokyklą su sijonu. N i e k a d a! :D Aišku, draugas vietoj to, kad apsaugotų nuo tokių riksmų kaip AS KŪŪŪLVA, smagiai prisidėjo prie Vytuko nejuokingų bajeriukų :D Nu ok, gal ir nereikėtų įsivaryti komplekso, bet dabar tai jau vien iš principo neisiu :D Nebent su tuo sarafanu, su kuriuo atrodau gražiai, nes būnu su kerzais 8-)

Gavau 9 iš neskaityto kūrinio (Kuprelio) literatūrinio diktanto, o tie, kurie skaitę, gavo 7 arba mažiau, arba šiaip.

2 komentarai:

VVM rašė...

ar sapnavai, ką palinkėjau?:D

pau. rašė...

pamiršau, ką linkėjai? military? ne, sapnavau ne tai. ;x