ketvirtadienis, balandžio 2

Marijonas susilaužęs koją?

Hm. Pirmadienį vakare liūdnai suvokiau, kad mano 500-asis įrašas buvo apie blogį, šūdų demoną ir atsiprašymas, kurio Šaris net neperskaitė. Bet, kai pagalvoji.. Jau pusė TŪSKTANČIO pranešimų! Tipo nekietai? ;D Sulig šiuo pradedu antrąją tūkstančio pusę :) Dar trys metai ir vualia :D

Šiaip ar taip. Dievai mane, man atrodo, baudžia. Nu bet damn, kuo aš jiems nusidėjau? :((( Šiandien lauke taip gražu, taip šviečia saulė ir atrodo taip šilta, o aš vis dėlto nusprendžiau pasirgt. Ai, taip juk linksmiau. Na, gerai, šiandien nelabai galiu skųstis, kad nesėdžiu mokykloj, nes publika rašo istorijos kontrolinį iš Lietuvos istorijos :D Galėsiu bent ilgiau pasimokyt. Nors ten vis tiek neįmanoma išmokt visko. Visokie treniotos, vaišelgos ir švarnai užveikia negyvai :D

Šiandien gavau laiškutį iš DE. Lipdukai! Kai kurie man visai netinkami, tačiau kai kurie - super ;D Robo, Kristen, Tayloro, Obamos, Twilight užrašas, ir šiaip, pvz. su užrašu 'Alles doof' : DD O dabar įsirašysiu porą filmų, kuriuos parsisiunčiau vakar ir eisim žiūrėt su mama :)

7 komentarai:

VVM rašė...

kuriuos filmus parsisiuntei? aš noriu lipduku su twilight

pau. rašė...

o kas nenori.. ;DDD
parsisiunčiau shawshank redemption ir berniuką dryžuota pižama.

Tricksy rašė...

O ;D Kietai ;D Pirmas tai imdb.com yra top 250 pirmoj vietoj ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

aš tik 192 įrašus parašęs.:/

Paulytė rašė...

aha, Juste, Mildutė vakar sakė :D bet aš tą filmą rytoj gal pažiūrėsiu :)
Pauliau, tu pagalvok, NET 192 ;D ne toks jau ir menkas pasiekimas :)

VVM rašė...

jėga,aš abu rekomendavau, yes!xD

Paulytė rašė...

ačiū :D