antradienis, balandžio 14

Šiandien buvau kirpykloj (sun)

Kaip smagu, kaip smagu, šiandien ėjau į mokyklą! :))) Susitikau su draugaiiiiiis!! :))) Nu laimės pilnos kelnės :D Ir istorijos šaltinio nerašėm. Rašysim ketvirtadienį, kai mūsų nebus :D Pasakiau mokytojai priežastį, sakė, pranešt, kai rodys. Nu sori. Gal pakabinsiu skelbimą prie tvarkaraščio ir rami galva. :D

Rytojaus pamokos:

  1. Muzika
  2. -
  3. -
  4. Chemija
  5. Biologija
  6. - (nueisiu į vokiečių, kad užduotų namų darbus)
  7. Choras

Pasaka, ne gyvenimas, kaip mes pamėgome dabar sakyti ;DD

10 komentarų:

VVM rašė...

košmaras ne gyvenimas

Paulytė rašė...

nenorėk, kad pradėčiau.. : DDD

Nusileisk ant žemės! rašė...

tas laikrodis mane erzina.;D

Tricksy rašė...

Pf, nesigirk čia per daug, gerai? ;D

Paulytė rašė...

kodėl erzina? nu šiaip jo, mane irgi, nes matau, kiek dar daug dienų liko iki filmo :((( :DDD
juste, galiu dar pasigirt, kad iš viso net taip nėra : DDD man bus:
1. muzika
2. -
3. -
4. chemija
5. biologija
ir viskas : DDDD hahaa :D

VVM rašė...

ką pradėtum?
:D

∃x rašė...

vau kaip faina, aš tai noriu pasigirt, kad man vakar buvo:
1. -
2. anglų
3. anglų
4. -
5. -
6. -
7. lietuvių

o šiandien:
1. -
2. -
3. -
4. -
(įskaita)
5. -
6. -

jėga:D

Paulytė rašė...

nu ir pasigyrei.. :/ :DD
mildute, M.M.V. : DDDDD nu čia sutrumpinau, nes ką žinau, gal nereikia garsiai to reikšti ;DDD

VVM rašė...

nieko aš nemyliu mano gyvenimas blogas

Paulytė rašė...

ech..