šeštadienis, balandžio 25

Giriuosi, kad..

..parsisiunčiau Rammsteinų diskografiją!!

28 komentarai:

VVM rašė...

fu

ich will rašė...

Visai ne fu! Dieeeee! :DDD Rammstein - geris. 8)

Anonimiškas rašė...

Čia ne girtis, o gėdintis reikėtų, kad taip piratauji: padarei ~300 Lt nuostolį! Beje, ir aš esu parsisiuntęs :) .

MMV rašė...

Kokia cia geda.. Fuck visus copyright'us. Manau kad geros grupes gali issilaikyti vien is koncertu..

∃x rašė...

man tai nepatinka rammstein, o ypač daina ich will, kartą buvau su draugais čili, ir ten buvo toks aparatas, kur galima užsakyt 3 dainas už 2lt, tai jie užsakė dainą ich will, ir aš tada vos neužspringau arbata

∃x rašė...

tai va jei jau klausai mainstream industrial, tai geriau jau klausyk kmfdm arba bent jau oomph

Paulytė rašė...

koks populiarus įrašas :D
Milda, ką tu supranti. Žiūri visokių Lady GaGų koncertus ir sako, kad Rammsteinai fu :DDD Gėdykis.
Audriau, nėr čia ko gėdytis (man. Mildai tai yra) :D Pritariu MMV. :DD
Laima, užjaučiu, kad užspringai.

VVM rašė...

Tu viską išverti :DD Aš žiūrėjau Metallicos, bet po to iškart rodė Lady gaga, tai nespėjau išjūngt nu :s

VVM rašė...

ir dar norėjau pasakyti, kad labai nefainas yra slapyvardis MMV.xD

Paulytė rašė...

nu dabar dėl metallicos tai pelnysi palankumą, taip, bet vis tiek žiūrėjau LG, tai tfu :DDD kodėl jau toks nefainas?:DDDD labai fainas.

VVM rašė...

pirmiausiai tai norėčiau dar pridurti, kad lady gaga NEŽIŪRĖJAU, o girdėjau, ir negalėjau persijungti kanalo, nes piešiau. aidas liepė išjungti, bet aš vistiek piešiau, o pats aidas neišjungė, nes tingėjo ir sėdėjo prie kompo. nu baik varyt dėl tos gagos, be to jaučiu geriau lady gaga negu rammstein. nu gal ir ne:D man tavo palankumas dėl metallicos nerūpi, nes ko vertas palankumas iš žmogaus, kuris klauso rammstein? :DDD mmv nefainas, nes tu aš žinau kokiomis aplinkybėmis jis buvo sukurtas ir kad viskas yra nelogiška ir pirmokiška. čeu.:D

Paulytė rašė...

šiaip jau net neturėjau galvoj, kad dėl metallicos įgysi MANO palankumą, bet KAS MAN RŪP : DDD

VVM rašė...

o KIENO tuomet? ar tik ne KAŽKIENO, kas irgi klauso RAMMSTEIN?? (puke) xDDDDD

Paulytė rašė...

aha, TO KAŽKIENO :DDD pati tu (puke) :D

VVM rašė...

ramštainai puke

Paulytė rašė...

mes neturim nieko bendro.

Tricksy rašė...

Rammsteinų dainos visos labai vienodos, neįdomu ;D

Pif rašė...

Rammstein veza. Valinkit. :DDD

Paulytė rašė...

mes nesuprasti mėmės. :D ačiū krc, ačiū..

VVM rašė...

kas neturi nieko bendro?:D

Paulytė rašė...

aš ir tu :D nu ir dar TAS KAŽKAS, nes jei esi prieš mane, tai ir prieš jį :DDDD

VVM rašė...

man dzin :D

Paulytė rašė...

fak jū :DDD

VVM rašė...

ai dont fink bat dets oukei

pau. rašė...

tenk jū.

VVM rašė...

gvidiškai tu čia (:DDD)

Paulytė rašė...

:DDDD šiaip tai ne.

VVM rašė...

taip:D