ketvirtadienis, balandžio 9

Everything Is Illuminated


Taigi. Ką tik pažiūrėjau filmą 'Everything Is Illuminated'. Virgis parekomendavo. Ir žinot ką? Labai geras filmas :) Iš pradžių ten - komedija. Tikrai nuoširdžiai juokiausi iš dialogų :D Be to, Eugene Hutz, vienas iš pagrindinių aktorių, dainuoja grupėj Gogol Bordello :) Nu ne esmė. Tai va. Pradžioj juokiausi, nes.. welcome to Ukraine ;D O paskui.. Paskui.. Nu blin, suakmenėjau ;D Įtraukė. Sudomino. Ir net nesvarbu, kad aš žiūrėjau tą filmą originalo kalba, o tai reiškia, kad daugiau nei pusė - rusiškai, NE angliškai. Kažkaip supratau. Ne viską, aišku :D Bet tikrai nelabai nė trukdė.

Labai patiko, kaip filmas nufilmuotas. Ir pati idėja. Ir tai, kad.. everything is illuminated in the light of the past :)

5 komentarai:

tricksy rašė...

Vaidina Elijah Wood ;D Niiice. Sudomino ;D

pau. rašė...

pažiūrėk :) bet elijah visą filmą man buvo grynai kaip danny :DD toks panašus.. :D

∃x rašė...

kadangi filmo nežiūrėjau, tai biškį ne į temą pasakysiu. tj wa, sveikinu, kad patekai į tv (čia trumpinys žodžių junginio 'tūkstantmečio vaikai') ir noriu paklausti, ir pasinaudojai tais mano atsakymais į kl.xD ačiū;D ;D tikiuosi dar šito neklausiau, nu visko gali būt su mano atmintim

Linagilė rašė...

aš irgi ne į temą. man patiko tavo knygų sąrašas, ta vieta Kuprelis (bet neskaitysiu) :D

Paulytė rašė...

ačiū, laima :D aha, pasinaudojau :D tavo, dar kitos mergaitės, dar savo pridėjau ir va taip :D dėkui :D