trečiadienis, balandžio 8

Žalgiris laimėjo :)

Can you believe it? Ne tuo, kad laimėjo. O tuo, kad Levita mano sėkmės talismanas :D Pasakoju. Nors jau daug kam prasinešiau :D Nesvarbu.

Kadangi šiandien buvau mokykloj (mes turbūt tikrai nelabai kokios psichinės būklės, nes per atostogas mokykloj sėdėjom nuo 10 iki kokių 14.30 val. ;DD), tai po to ėjom su Brige pas Levitą pasiskaitinėti istorijos šaltinių. Naa, pavalgėm prieš tai (nes jau buvo belekaip žžr, o Levita daro skanius sumuštinius) ir nuėjom jų paskaityti. Supratau, kad nieko nesuprantu (pamiršau viską per ligas) ir atsisėdau prie kompuko. Pasitikrinau oniuką, dar kažką.. Ir štai man skambina. Nežinomas numeris. And guess what? ;D Sveika, Paulina, čia vėl tau trukdom iš LTV televizijos.

............

Brigita matavosi temperatūrą, tai termometras buvo išplėštas iš pažasties, o ji su Levita laukė, kol pabaigsiu kalbėt : DDD Žoodžiu. Pakvietė jau mane ten ;DD Filmavimas kitą ketvirtadienį, balandžio 16 d. ;DDD Greit labai, tai galvoju, ar apsimoka kokias nors knygas skaityt, ar nelabai :D Jaučiu apsiribosiu savo istorijos vadovėliu, kurį šiaip ar taip reikia perskaityti :D Bet tokia laiminga buvau.. ;DD Nors ir baisu. Bet. Ne kiekvieną dieną pasako, kad filmuosiesi, po paraliais! Labiausiai laukiu, kada atvažiuos filmuot į mokyklą : DDD Smagu su Žygiu pabendraut bus :) Ir šiaip. Dabar reikia daryti sąrašą, ką vežtis kaip palaikymo grupę :) Tikiuosi, plakatus pasidarys didelius ir jūs visi mane dvasiškai palaikysit :D O kaip norėčiau po to filmavimo į Baltus dramblius.. Bet tikriausiai nelabai pavyks, nes ten ilgai trunka.. ;D Who knows. Who cares! ;DD

Virgis sakė, kad aš tuoj būsiu ne paulinacool, o paulinasupercool ;DDD Jėga 8-)

14 komentarų:

Anonimiškas rašė...

i mokykla atvaziuos tik tada, jei viena is 4 liksi.

Paulytė rašė...

taip ir nusprendėm mes ;D

VVM rašė...

nju bet odieve atostogos atėjo TAI JOS EINA PASISKAITYT ISTORIJOS ŠALTINIUS
TAU GAL KOKIOS PAGALBOS REIKIA??????????????????????

Paulytė rašė...

soriuka ;DD antradienį rašom, iškart po atostogų, tai kai jaustis?

∃x rašė...

aš tai net pirmadienį neskaityčiau, jei antradienį rašytume xD

Paulytė rašė...

atsiprašau :D

VVM rašė...

aš vis dar negaliu patikėt

Mo rašė...

Vajėėėėi, visaip kaip tau siųsiu telepatinę pagalbą ir palaikymą, jeigu nepamiršiu, nes tuo metu turbūt kur nors po Madridą vaikštinėsiu B)
Šiaip ar taip, tikiuosi, kad viskas tau ten jėgiškai pasiseks :D

Tricksy rašė...

Bet tai kai nelogiška ;D Maždaug nusifilmuoji, jau žinai tarkim, kad nelaimėjai, bet patekai tarp tų 4 ir atvažiuoja tavęs filmuot. Maždaug klasiokai turi linkėt, kad laimėtum ir pan ;D Čia gerai supratau, kad taip ir yra? ;D

Mo rašė...

Finalą filmuoja kitą dieną :D

Linga rašė...

sveikinam sveikinam sveikinam :))) aš tavimi tikiu :))) reikės žiūrėti :)))

Paulytė rašė...

oi, koks populiarumas mane užklupo :DDD
milda, kuo negali patikėt?
monik, tikiuosi, kad palaikysi :D pavydžiu dėl madrido. ot kokia :D o iš kur žinai, kad kitą dieną filmuoja? :DD nesąmonė.
juste, aha :D tiksliai. net nebuvau pagalvojus apie tokį dalyką. nesąmonė nr. 2 :D
linga, ačiū ačiū ačiū :)))

Mo rašė...

Vienas toks proto bokštas iš mūsų mokyklos dalyvavo, tai jau viskas išsiaiškinta :D

pau. rašė...

aa :D na, aš apsimesiu, kad nieko nežinau, ir pasistengsiu nustebti, kai pasakys :DDD nors nepateksiu aš gal į tą finalą. anyway, reikia nusiteikti, kad pateksiu :D