trečiadienis, balandžio 22

Baltas paukštis.

Jaučiuosi taip, lyg nebelankyčiau mokyklos. Vakar tik į trečią pamoką, šiandien, kadangi ėjau medicininę, buvau tik pirmoj ir ketvirtoj, rytoj išvis neisiu. O penktadienį nėra biologijos, tai irgi diena laisva kaip vėjas :D Nors ir sėdėsiu mokykloj. Dvi anglų! 8-) Khhhhhh! ;DD Papasakosiu apie nuotykius poliklinikoj.

Pabuvusi muzikoj, nuėjau išsiprašyt iš lietuvių :D Su Agne (kuri išsiprašė šiaip, nors mokytoja net negirdėjo, ką mes ten sakėm :D) nuėjom į polikliniką. Įžengusi į pastatą pamačiau Uosytę ir Levitą :D Ta proga nuskubėjau į registratūrą, kur turėjau sumokėti 43,90 Lt. Pagaliau išlindusi iš to užkaborio, kuriame ir yra registratūra, pamačiau ir Šarį ;D Susirinko chebra.. :D Jis su Agne (Agnė tai čia visur šiaip) palydėjo mane į psichikos centrą ;D Ten už parašą ir už tai, kad pasakiau, jog nesu turėjusi epilepsijos priepuolių ir negulėjusi psichiatrinėj ligoninėj, sumokėjau 12,55 Lt. Grįžau į pastatą, iš kurio atėjau. Tada atsisėdau laukti.. Laukiau, laukiau.. Uosytė su Levita seniai išėjo, o aš dar laukiau. Išsitraukiau paskaityti chemiją. Tada politologiją. Tada vokiečių. Ir galiausiai gavau teisę įžengti į kabinetą. Gydytojas ten yra iš Sintautų :D Pamatavo spaudimą, parašė kažką ir išsiuntė į antrą, penktą ir šeštą. Naa, bet man jau nebebuvo laiko, tad aš paskambinau mamai, kuri atvažiavo ir išsivežė mane į chemijos kontrolinį.

Parašiau gaidiškai, spėliojimo būdu.

Pavalgiusi (sriubos iš pakelio) nuėjau išsiprašyti iš biologijos. Pažadėjau paskaityti apie vyro ir moters lytinius organus. Vėl išskubėjau į polikliniką. Ten vis dar sėdėjo tie patys proftechninės studentai, kurie ir ryte ten buvo :D Galiausiai susinervinę išėjo. Paskaičiau istoriją. Pasižiūrėjau gydytojų darbo laiką ir nusprendžiau laukti. Ai, ne. Viskas buvo ne taip :D Vos tik man atėjus, na, po kokių dviejų minučių, iš penkto išlindo gydytojas (ausų, nosies gerklės) ir paklausė, ar kas nors dar laukia profilaktikai. Taaaip! Sugužėjom į kabinetą bene penki ;DDD Sako daktaras man: „Sėsk prie stalo.“ Atsisėdau. Padavė lapelį, tušinuką, sako: „Surašyk visų vardus ir pavardes.“ Surašiau, kol patikrino kitų klausą :D Sako: „Na, raštininkės netikrinsim.“ :DDD Pasirašė visiems, sudėjo antspaudus ir išėjom. Tada atsisėdau laukti prie antro (nervų). Laukiau laukiau, tie profkiniai išėjo (aha, dabar), o aš dar laukiau. Pamačiusi, kad nieko gero iš to nebus, nuėjau atsisėsti prie šešto (akių). Netyčia susekiau, kad grįžo nervų daktaras, tai mandagiai pasibeldžiau ir įėjau į kabinetą. Jis paklausė, ar neturiu nusiskundimų (jam jau baigėsi darbo laikas), pasirašė ir išėjau. Akių gydytojos tik normaliai patikrino :D Galiu vairuoti ir be akinių :D Ai, dar laukdama prie šešto, sutikau šokių mokytoją :D Atsivedė sūniuką pas gydytoją :) Kooks mielas berniukas ;D Mokytojas paklausė, ar apsimetu serganti :DD Tai va. Pagaliau sutvarkiusi visas nesmones, nunešiau į registratūrą savo kortelę, ją įdėjo į Miščiko stalčių ir pasakė, kad rytoj galiu ateiti pažymos 8-) Per didelius vargus man tai pavyko ;D Dar grįžau į vokiečių, kurios man nebuvo, tai važiavau namo.

Traktorius nėra automobilis.

4 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

man ir reikės pasitikrinti sveiktą, kad galėčiau fūlę lošt.

VVM rašė...

vienu sakiniu man priminei vieną žmogų, t.y. šituo sakiniu: "Ai, ne. Viskas buvo ne taip :D". Nu čia du sakiniai, bet vistiek.xD

∃x rašė...

uosytė tai čia vardas ar pavardas?

Paulytė rašė...

kokį žmogų?
uosytė tai pavardė, bet jos niekas kitaip ir nevadina, tai jau beveik vardas :D