sekmadienis, balandžio 26

Oi.. ooi.. oooi.. ooooilylia oilylia!

Na, ar nesakiau, kad bus darbingas sekmadienis? Kaip tikri nekatalikai visą dieną dirbom. Tfu. :D Ryte atlikau įprastinį sekmadienio ritualą - pažiūrėjau Talentų ringą, ar kaip ten jis vadinasi. Iškart po to mama išsitempė mane į tečio darbą, kur reikėjo nuvalyti langus (o jų tikrai ne vienas ir ne du), išsiurbti didelį plotą, nuvalyti dulkes ir atlikti kitus tvarkymo darbus. Užtrukom nei daug, nei mažai - dvi su puse valandos. Grįžus iškart, nepaisant visokių ŽŽR, dariau namų darbus. Svarbiausia buvo lietuvių, nes rytoj bus kažkoks kakalas ir sdbnjsadfd kuprelio, o aš jo nė neskaičius. Internete pasiskaičiau kažko, praeitų metų literatūros sąsiuviny nieko neradau. Ai. Kas bus, tas bus. Pavalgiusi ėjau su mama rinkti akmenų. Gerai, kad plotas nedidelis, BET VIS TIEK. Jau maždaug nurinkom, tetis vėl viską išarė ir tada buvo daaar daugiau ir daaar didesnių akmenų (sun) Fui fui fui. O dabar mano rankos kažkokios nusausėjusios ir man pačiai šlykštu jas liesti. Tfu.

7 komentarai:

VVM rašė...

Kuprelis fainas

Paulytė rašė...

visai ne.

VVM rašė...

tai kad tu neskaitei, kaip gali tai teigti?

Paulytė rašė...

skaičiau kažkada, kai bublaitienė buvo liepusi. pradėjau skaityt ir buvo lb neįdomu :D o pernai mes nagrinėjom. tai vis dar neįdomu :D

∃x rašė...

įdomu, koks turėtų įvykti stebuklas, kad pasikeistų tavo nuomonė apie kuprelį:D

pau. rašė...

jis vis dar neįvyko :D laima, o tau patiko?

∃x rašė...

taip, man visai patiko (jau sakiau). na, buvo įdomu skaityt, ne taip kaip kokią valentiną cbb