šeštadienis, rugsėjo 10

Šeštadienį turėtų būt gerai

Sveikučiai :)
Pradėjau kažkaip dažnokai čia rašyti :D Gerai, ane?
Norisi pasipasakoti, kokia šiąnakt buvo bloga naktis. Grįžusi iš Virgio ir Mildutės dar truputį pavakarojau ir ėjau miegoti. Kažkokiu būdu užmigau, nes už sienos teko girdėti visokių garsų.. Ir štai po kažkiek laiko atsibudau nuo tuctuctuc muzikos. Ką gi, jei kalbėtume paprastai, tai kaimynai iš priešais esančio kambario (ten gyvena ir viena mano grupiokė) linksminosi. Nei trumpai, nei ilgai - maždaug iki 5:30 val. Normalu, ane? Aišku, ne visiems šeštadienį reikėjo keltis bent jau 8 valandą, bet asmeniškai man būtent taip ir reikėjo daryti. Ir po to dar parodyti kažkokios gyvybės apraiškas arenoje. Visą naktį nuoširdžiai nekenčiau visų tų baliauninkų. O kad nereiktų be reikalo vartytis lovoje, tai apie 5 val. pasiėmiau skaityti knygą.. Vis šioks toks užsiėmimas.
Taip ir nuėjau į areną miegojus tikrai ne aštuonias valandas, kaip kad planavau..
Arenoje šįkart irgi buvo kažkoks grybs, galėjau sau ramiai miegot ir išsimiegot, nes palaikė tai mus ten max. 1,5 valandos. Sudėjom kėdes, užklijavom keletą lipdukų ir viskas. Na, bet ką padarysi. Savanorystė yra savanorystė :)
Beje, jei apie savanorystę, tai koordinatorius, labai puikus žmogus, mano manymu, į paštą atsiuntė straipsnį, kuris buvo patalpintas delfi.lt. Straipsnyje KAUNO savanoris juodina organizatorius, o ypač koordinatorius, kurie yra tikrai labai super žmonės ir visada stengiasi padėti ir atsakyti į visus iškilusius klausimus. Jeigu aš būčiau parašiusi tokį straipsnį, tai net negalėčiau į akis pažiūrėti Nerijui ar Vitoldui, o čia mat kiškis drąsuolis atsirado.. Neprisipažins niekas, kas parašė, oi ne. Be abejo, rūpi ir man, kur tos aprangos dingo (jei neskaitysit straipsnio, tai ten rašoma apie tai, kaip kažkur dingo mūsų pilnos aprangos), bet tai nepuola visi rašyti visuomenei, kaip čia visi vagys.. Nu taip labai negražiai padarė.

O aš šiandien dar ir puodą prideginau, labai tikiuosi, kad eis iššveisti..

2 komentarai:

Andiz rašė...

Labai džiugu, kad daugiau pradėjai rašyti :)

Paulytė rašė...

Man irgi :)