šeštadienis, rugsėjo 24

Vestuvės

Šiandien teko apsilankyti vestuvėse ;D Tuokėsi Agnės brolis. O kokie mes draugai, jei nepasivaidentume su savo dainom šventėje? Taip taip, įsibrovėm net į tokią šeimos šventę, kur buvo susirinkę tik artimiausi žmonės. Na, bet susilaukėm pasisekimo :)
Visų nuostabiausia tai buvo susitikti su Būkliečiais ir vėl kartu padainuoti. Nors ir trumpai, bet taip jaukiai ir puikiai, beveik be repeticijų - kaip seniau. Už dainas gavom atlygį, o Agnelė net visiems padovanojo gimtadienines dovanas. Tai visapusiškai gera šventė buvo :D
Kai pabūni vestuvėse (man tai buvo antras kartas), tai nori nenori pagalvoji ir apie savo vestuves. Nesakau, kad niekada apie jas negalvoju :) Pavyzdžiui, gyvenant Kaune tai tikrai yra jaunavedžių rojus - niekur kitur nesu mačiusi tiek daug vestuvinių suknelių salonų :D Visada pravažiuojant apžiūrinėju sukneles ir visada pagalvoju, kaip rinksiuosi vieną iš jų sau. Apskritai, dažnai pagalvoju, kaip viskas vyks, kur norėčiau susituokti ir kas bus mano pamergės. Jau dabar esu nusprendusi, kad vestuvėse bus dress-code :D
O sako, kad apie vestuves svajoja mažos mergaitės.. Man atrodo, kad kuo arčiau tas amžius, tuo daugiau visokių minčių sukasi galvoje.


Taip norėčiau.

5 komentarai:

∃x rašė...

aš irgi vis pagalvoju apie vestuves, tik ne apie savo, o apie draugų. greičiau tegu jie tuokiasi, noriu dalyvaut jų vestuvėse :D dėl savo vestuvių tai turėčiau keblumų, nes pvz negalėčiau pirkti suknelės iš salono, mano įvaizdžiui netiktų :)

Paulytė rašė...

Bet siūtis turbūt dar brangiau išeina :/ Manęs tai tos tortinės suknios irgi visiškai nedomina, bet kai kur vitrinose stovi tokių gražių visai paprastų, laisvai krentančių.. :D Tai va tokia tiktų :D

Erika rašė...

perskaiciau iraso pavadinima ir iskart pagalvojau ,,kaaa? jau su arnu susituoke?" :D

Andiz rašė...

Kai Erika taip pasakei tai ir aš taip pagalvojau :DDD

Paulytė rašė...

:DDD nublūdot abu :D