penktadienis, rugsėjo 30

staigmenos

O aš net negalėjau įsivaizduoti, kad viskas šiandien pakryps tokia gera linkme. Tiesa, buvau susigalvojusi sau visai neblogą vienišą savaitgalį, bet nutiko nutikimas.
Vakar paskambino tetis, sako, važiuoju pro tavo baraką. Pakviečiau į svečius, sako, atvažiuosiu rytoj į Kauną. Tai atvažiavo pas mane, nuvarėm pavalgyt picos, ir tada sugalvojom, kad man reikia važiuot namo :D Taigi už dyką!! Nikagda taip negrįžtu. Tai ir grįžau. Prieš grįžimą dar parašiau baisų atsiskaitymą, tikiuosi, kad viskas bus gerai..
Be to, mamai padariau staigmeną, nieko su tečiu nesakėm, kad grįšiu ;D Tai smagu.
Rytoj varysim į moliūgų šventę :)

2 komentarai:

annonymous rašė...

Mano vardas Eliza, mano 5 metų vyras paliko mane su mūsų 2 metų kūdikiu, nes susidūriau su juo apgaudinėdamas, kad nakvojau lauke, kol nesupratau, kas vyksta, mano vyras gyveno su kita moterimi, sutikau draugą, kuris mane supažindina Dr. Ajayi galingas burtininkas. Pasakiau daktarui Ajayi apie savo situaciją ir meilės burtai buvo padaryti, po 3 dienų mano vyras grįžo namo ir mes vėl gyvename laimingą gyvenimą. susisiekite su daktaru Ajayi per Whatsapp: +2347084887094 dėl santuokos problemų sprendimo.

Anonymous rašė...

Išgyvenau skyrybų procesą, kai internete radau daktarą Ajayi puikų dvasingą žmogų, niekada nemaniau, kad aš ir mano vyras kada nors grįšime kartu, esame palaiminti trimis vaikais ir susituokę 12 metų, bet jis buvo pasirengęs viską mesti. Kadangi jis susipažino su nauja moterimi, bet daktaras padėjo man atlikti galingą meilės burtą, kuris privertė jį pamiršti moterį, kurią jis ką tik sutiko, o skyrybos buvo atšauktos, dabar mes gyvename taikoje savo namuose su stipresniu ryšiu. susisiekite su gydytoju Ajayi per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu :drajayi1990@gmail.com, jis taip pat jums padės, jis taip pat paruoš vaistažoles įvairioms ligoms gydyti, jei tik turėsite kokių nors sveikatos problemų, kurios taip pat jus išgydys. Susisiekite su Instagram: https://www.instagram.com/drajayispiritualhome/