penktadienis, birželio 15

Žinios iš Mozillos:D

Sveiki.
Šiandien parsiųsta Mozillos naršyklė puikiai tarnauja. Ir užknisa Sidebar. Tipo kiečiau. Kažkoks dalykas iš Windows Vistos. Ar nu kažkas tokio. Windows Višta:) Bet ką jau padarysi. Parsiuntė brolis tai parsiuntė, nepaaiškinsi tu jam nieko. Beje, šiandien jis pagaliau nusikirpo savo karčius. Dieve, kaip gerai:> Atrodo kaip žmogus dabar! O štai anksčiau taip neatrodė..;D
Rytoj išvykstam į Vokietiją:) Labai laukiu:D Tai kas, kad vokiškai suregzti sakinį yra tris kartus sunkiau nei vairuoti traktorių [kurio aš nesu vairavusi]. Vis tiek labai laukiu:D Nu žodžiu:) Gera bus kelionė, tuo net neabejoju:) Nu nes man Vokietija irgi tam tikri namai:D Jaučiuosi ten kažkodėl sava. Ai. Kroviausi drabužius. Paaiškėjo, kad jie visi yra iš Vokietijos:DD Jėga xD Bet ką aš galiu padaryt, kad taip yra;D Ogi nieko. Man kaip tik smagiau dėl to.
Grįžtant prie šiandienos veiksmų. Buvau bibliotekoj, iš kurios pasiėmiau I.Šeiniaus „Kuprelį“ ir J.K.Rowling „Harį Poterį ir Fenikso Broliją“ ;D Antrasis paėmimas mane, žinoma, kur kas labiau džiugina:]] Ir skaitau atsipūtus, tokia rami..;>> Nu nes Haris Poteris yra didžiausias pasaulio gėris:D [geriau už visokius RHCP ir už viską] Taip pat nusipirkau šortus:) Paprastus, gražius. Atrodo safariškai:D Nu ir dėl to dar labiau patinka:D
Laukiu tėtuko, kol grįš ir parveš arbūzą:] Tikiuosi, kad jį parveš:D Na, aš labai noriu;>>
Gerai. Atsisveikinu. Grįžo arbūzas:D Ir jei dar spėsiu, tai rytoj parašysiu, o jei ne, tai viso gero:] Tikiuosi, parašysiu iš ten;)

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

kažkaip šiandien nebuvo atsiradę progos palinkėt tau gero kelio, tai dabar linkiu ;> nes jau rytoj irgi nespėsiu... sėkmės su viokiečiais, kurie yra kieti, nes mėgsta žalią faršą.xDD šiandien daug apie keliones kalbėjau.

Monika Jasevičiūtė rašė...

Iki pasimatymo. :>

Anonimiškas rašė...

Ačiū už gerą kelią:] Monikute, susitiksim:D