trečiadienis, birželio 13

Tik nu va visaip:D.

O šiandien baigėsi mokslai:] Ačiū už sveikinimus:D
Vat aš šiandien buvau tokia pasipuošusi;) Su tokia emoiška suknele;D Nu ji ne tokia. Nu tik neišsilavinusiems tokia atrodo;D Nes ji juoda su burbulėliais. Tada mes su Indre vėl nusprendėm būt emo xDD Nes mes buvom juodais nagais ir aš vilkėjau tą gražią suknelę, o Indrytė tokį burbulinį lankelį:) Tai vat ir viskas mūsų šiandieninėse emo žiniose:DD
O buvo smagu. Sėdėjom su Mildute ir Indre skvere ant suolelio [t.y. skrudom saulėj:D]. Ir man su jom visada smagu:) Nu visai visada;D TIK. Šnabždėtis tai aišku irgi labai labai negražu! xDD Ir tokiais žodžiais kaip 'suartėjo' švaistytis netinkama. Va, išsakiau:D
Gavau pagarbos raštą 'už visuomeninę ir meninę veiklą'. Oho:D Pasijutau visuoMENININKĖ:D Aišku, smagu, bet Valius vis tiek sugadino mano visą metinį. Ir vidurkis gavosi 9,3. Fūū. O juk galėjo būti daug geriau. Fukaka Valius xD
Eisiu žaist GTA 2 xDDDDDD Nostalgiškas žaidimas:]] Tad ir atsisveikinu;]]
P.S. Kodėl man nesiunčia dainos iš Lukučio? ;x Sustojęs skype.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Ek, tie valiai... visąlaik su jais taip.. :s
visuoemomenininkė.xDD tai sveikinu;>

o ką, taškeliai reiškia, kad emo? ups..;x

Anonimiškas rašė...

Nėė.. Taip galvoja tik neišsilavinę žmonės:D O mes kartais juk irgi apsimetam neišsilavinusiomis..:>
Ai, ačiū už sveikinimą:D Tik tu kažkaip praplėtei tą žodį.. xDDD