penktadienis, birželio 1

Klausimas. Atsakymas.

Ką tik pas Indrę blog'e perskaičiau, kad ji turi lygiai du draugus iš didžiosios D savo kaime. Ir iškart supratau, kad.. aš savo kaime tokių turiu LYGIAI 0.
Klausimas: ar taip gali būti?
Atsakymas: taip.
Klausimas: kodėl?
Atsakymas: todėl.
Gerai, apgavau. Čia ne atsakymas. 'Todėl' tinka tada, kai nori išsisukti ir/ar nežinai, ką sakyt. Tai va. Antras dublis.
Atsakymas: todėl, kad mano Draugai visur, tik ne Kriūkuose. Jie būna Kriūkuose tik tada, kai atvažiuoja į Kriūkus.
Klausimas: kodėl aš neturiu Draugų Kriūkuose?
Atsakymas: nežinau. Nuoširdžiai sakau - nežinau. Na, gal truputį žinau. Nėra čia mano bendraminčių, NĖRA. Gaila. Norėčiau susitikti laisvu laiku ir pakvailioti. Bet nee.. Negaliu. Nes nėra su kuo. Man gera turėt bendramanių, tokių, kurie suprastų mane. Bet čia turiu tik tokių, su kuriais galiu pasišnekėt apie nereikšmingus dalykus. O aš kartais noriu ir apie reikšmingus.
Klausimas: ką man daryt? [teiginys - noriu turėt Draugų ir čia]
Atsakymas: ...

2 komentarai:

penkeri rašė...

Pagalvojau kažkodėl apie Dainorą. bet.. suprantama kodėl ne, jei atvirai ;D.
Ir jei pagalvojus apie Kriūkų dydį, tai suprantama, kad gali jie būt NĖRA. :)

Anonimiškas rašė...

Hm.. Tikrai suprantama, kodėl ne?;D O kaip tau tai suprantama?:) [klausimas:D]