ketvirtadienis, birželio 7

Nerišlus dienos apibūdinimas.

Sveikuliukai;D
Alee.. Kur aš dabar esu..;DD Niekas neatspėėtųų.. xD Pas Indrę(: Taip taip:D Pas Indrytę, savo draugytę:) Nuo pat ryto jau mes kartu, tik aišku ne taip seniai atvykom į jos gimtinę - Slavikus.
Atvažiavau į Šakius 8.20 val. KIEK ANKSTOKAI.. Bet nieko, man nuo pat pradžių kompaniją palaikė Indrė x] Mes sėdėjom alėjoj, ėjom į Maximą, ėjom į Senukus ieškot medvilnės dažų, kuriais ji norėtų dažyti batus [taip ir darys] ;D Rytas puikus:) Papasakojo man apie kažkokį priekabiautoją parmazoną xDD Na bet jis toks galima sakyt draugiškas:) Ne toks, kaip tie, kurie vakar priekabiavo prie manės ir Ingridos..;> Jie buvo bomžai. Taigi taigi kaipgis.. Susitikom Mildutę ir kulniavom pas auklytę xD Ji [auklėtoja] šiandien buvo visa ROŽINĖ. Nelabai man tai patiko, bet tokia jau mūsų Bublaitienė:) Ir tenka mylėt tokią, kokia ji yra [o mes ir mylim;p]. Tada nuėjom pas Auštrauską, kuris padarė man per galvą su lapu PAUKŠT xDD Draugiškas žmogonas(: Žodžiu. Tai tikrai nebuvo įdomioji dienos dalis:D
Vėliau mes Maximoj susitikom Mileną, kuri ėjo gaminti spagečių ir pirko šuninės dešros:DD Ar skanūs spagečiai buvo, ką?;D Dar po to mes ėjom pas Mildutę ir ten, susimokėjusios už sėdėjimą ir panašius dalykus, sėdėjome ir žiūrėjome TėVė :] Truputį MTV, kur rodė kažkokius panašius į Simpsonus daiktus Futurama ar kokie ten biesai;D Apsimečiau, kad labai suprantu angliškai ir neskaičiau titrų xDD Ir taip mums teko jau eit prie autobuso..;> Sėdėjome stotyje laukiamajam viduje:D [nerišlus sakinys] Atvažiavo Gedas ir važiavom į Slavikus:) [norėčiau turėti bent bilietą kaip įrodymą;D]
Indrės močiutė pasirodė miela, bet juk ir aš būnu miela su svečiais:D Vakarop eisim daryt staigmeną Pauliui xDD Čiau, bambyzai!;D

4 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Dabar pabūsiu Milenos atstovė spaudai...
Skanūs, tik dešra prikepė. ;D

penkeri rašė...

Taip taip, o dar prieš pusvalandį kepiau blynus. 22:30. O rytoj man keltis 6 val.

Paulytė rašė...

Jetutėliau. Kam taip vėlai valgyt darei?:>

penkeri rašė...

Ai, kad mamos draugas kai liks be manęs turėtų ką valgyt. :)