penktadienis, birželio 1

Cirkas.

Helloooo..
Sveikinu su vasara:) Jeigu ją jaučiat..:D Aš tai nelabai. Bet vis tiek su ja sveikinu..(:
Vakar po pamokų likau pas Rencę:) Ėjom namo pas ją, užsukom ant tilto..:) Niekad ten nebuvau buvusi;> Na, dabar jau buvus:D Grįžusios pavalgėm. Apsitarnavau:D Mm, kokių skanių salotų niamninau:) Na, salotos kaip salotos, bet jau labai seniai tokių buvau valgius. Mums bevalgant grįžo Šaras. Po to dar stebėjau, kaip jie žaidžia Mario:D Nerealus žaidimas xD Taip besėdint nusprendėm, kad reikia jau važiuot namo:) Šaras parvežė, jėė:D Smagu buvo su jais važiuot, noriu dar!:D Užsukom pas Dainorą, kuri buvo kažkodėl liūdna..;>> Keista. Bet tai vis tiek pas ją buvom kokias dvi valandas:]] Keturiese žaidėm zuikį-mešką:D Zuikis kaip visada buvo vienas. Beje, internete radom apie Sutkų parašyta!!:D
  • Mūsų mokytojas kiečiausias;p
    Šiandien per lietuvių kalbą sveikino gimtadienininkus. Gavau briedį!:D Tokią kuprinytę - rankinuką;p Kaip jėga:D Tik po to vėl supykau ant savo kvailių klasiokų [Kęsto ir Tado, jei konkrečiau]. Kai stovėjau ir laukiau kitos pamokos, jie abu atėjo ir pradėjo tempt į skirtingas puses mano briedžiuką! Sakiau, kad dingtų. Atsikniso. Paskui numetė savo žaisliuką motociklą mums po kojom. Sako man 'Paimk'. Paspyriau dar toliau;p Sako 'Nu paduok'. Aš 'Ateik ir pasiimk'. 'Nu paduok'. 'Pasiimi pats'. Atėjo ir nustūmė. Pasiėmė. Dar pasakė 'Tik neapsiverk, vaikeli'. AŠ TAVE NORIU PRIMUŠT, KĘSTAI, SUPRANTI??!! IR TAVE, TADAI!!
    Paskui viskas vyko gerai. Po pamokų [buvo tik trys:D] su Ingridėle nusipirkom silkės xDD Ėjom į bufetą valgyt. Mm.. Prisikirtom tai kaip turi būt;D Aišku, nesugebėjau pavalgyt neapsidrėbus.. Bet ant rudų kelnių nesimato:D Atsiskaitėm anglų. Gavau 9, puiku:]]
    Einant į stotį pamačiau ant Maximos skelbimą.. Atvažiuoja cirkas trečiadienį!! Eisiu:] Pasikviečiau Paulių, o Indrei su dute dar pranešiu, kad eina ir jos:D [šiaip tai pranešiau, bet jos nesureagavo] Myliu cirką 8-]

    Komentarų nėra: