trečiadienis, gegužės 30

Balta karvė.


Klausyk, klausyk, mielas drauge,
Išgerk, išgerk šitą taurę
Klausyk, išgerk ir dar įsipilk.
Ar žinai..

Mano namai tik su viena siena,
Mano keliai veda per pievą,
Mano sapnai - apie nieką,
Mano draugai panašūs į sniegą.

Tad skriski, balta karve,
Mes josime tenai,
Kur maudos vyno jūroj ir žvaigždės, ir vaikai.
Žalia žolė ten auga
Nuo žemės lig dangaus
Ir niekas nebelaukia nei ryto, nei nakties..

Atskriski, balta karve, šiū namo,
Skriski čionai, tprū namo
Skriski, balta karve, šiū namo,
Skriski čionai tprū namo..

Klausyk, klausyk, mielas drauge,
Išgerk, išgerk šitą taurę
Klausyk, mes geriame vyšnių vyną.
Ar žinai..

Mano namai tik su viena siena,
Mano keliai veda per pievą,
Mano sapnai - apie nieką,
Mano draugai panašūs į sniegą.

Tad skriski, balta karve,
Mes josime tenai,
Kur maudos vyno jūroj ir žvaigždės, ir vaikai.
Žalia žolė ten auga
Nuo žemės lig dangaus
Ir niekas nebelaukia nei ryto, nei nakties..

Atskriski, balta karve, šiū namo,
Skriski čionai, tprū namo
Skriski, balta karve, šiū namo,
Skriski čionai tprū namo..


Klausyk, klausyk, mielas drauge,
Išgerk, išgerk šitą taurę
Klausyk, išgerk ir dar įsipilk.

4 komentarai:

A rašė...

Kieno ši daina? ;D

Anonimiškas rašė...

Nežinau;D Klasiokė atsiuntė, o ten tik 'track 2' parašyta..:>

penkeri rašė...

atisųsk man šitą track2 jei gali:>.
dėkoju dideliausias iš anksto.

Anonimiškas rašė...

Jei tik būsi galingajam Skype, tai track 2 jau šiandien guls į tavo winampą:]