sekmadienis, gegužės 6

Beržas.


Šiandien labai smagu buvo. Nu nes atvažiavę tie svečiai [dar dabar yra - vyksta karaokės vakaras] ir mes kepėm šašlykus. Atidarėm sezoną:) Ir lauke buvau! Na, juk aš sirgau ir negalėjau eit į lauką. O šiandien taip šilta:) Tai buvau ilgai ilgai ir buvo mm..:> Džiaugiuosi kaip mažas vaikas. Tikriausiai gerai miegosiu:D Pavalgiau, paklausiau bajeriukų ir tada, pasičiupusi fotoaparatą, keliavau aplink visą sodybą. Pamačiau visokių įdomybių:) Labai gražiai obelų žiedai bando skleistis, vyšnių taip pat, jau kiek drąsesni už obelų. Tik paskui jau turėjau eit į kambarį.. Nes sakė tetis, kad per daug buvau. Dar įamžinau savo katinuką ir šunytę:) Mieli jie padarai.
Įvyko didelis įvykis. Šiandien sukaupiau anksčiau minėtą RHCP albumą. 1991 metų. Mano gimimo proga išleido:D Tai dabar laiminga. Taip pat labai nedaug trūksta iki 'By The Way'. 2002 metai. Ir dar 'Californication'. Metų neatsimenu, bet jis irgi toks nesenas:D Iki kitų albumų dar nemažai liko, nes kai kurių turiu tik po vieną dainą. Tačiau man pavyks, nes labai užsidegusi esu šiuo dalyku:) Ir reikia greičiau veikti, kol nepraėjo:D Bet manau, kad nepraeis ilgai.. (: Tai vat taip.
~~~
Nuotraukoje galite matyti beržą prie mano namo:) Ir matot, koks dangus šiandien buvo?
---
RHCP - If You Have To Ask.mp3

2 komentarai:

A rašė...

Ale,nuotrauka kokia gražiii...;>

Anonimiškas rašė...

Dėkinga:] Pati net dariau:D