pirmadienis, gegužės 14

Emukai:D

Emukai:]]
Aš ir mylima Indrė.


Grynaveisliai emukai:D
Be komentarų..
[komentarai laukiami iš jūsų]







10 komentarų:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Rado kuo būti. xD emukai mat.
Geriau nusipirkit segtukų ir plaukus susisekit.
Labiau jums tinka emukais nebūti.
;D

Anonimiškas rašė...

Čiū:DD Net neįsivaizduoji, kaip sunku buvo būti liūdnoms.. Na, kaip matome pro mano ymouiškus plaukus, aš tikrai neliūdna:D O vos tramdau juoką xDD Tad emukai būti negalėtume. Tam nepritaikytos:D

A rašė...

Ai mast by ymou ;DD
Jėzau jezau,kur ritasi šis pasaulis...Vaikai,vaikai..vai vai vai...:DDD

Anonimiškas rašė...

Ha ha:DD Matau, kad sukėliau jums teigiamas EMOcijas;DDD O nuotraukos tai šiaip gražios;Dp

Indrė rašė...

Nemaniau, kad gali būti taip sunku būti emo ;D na man tai tikrai sunku buvo ;D

Anonimiškas rašė...

Na man tai irgi, Indre;DD Labai juokinga xDD

Anonimiškas rašė...

xDDD jūsų nuotraukos gana ne ymou.jei norėjot emojiškų nuotraukų, reikėjo visų pirma padaryt jas nespalvotas, arba palikti tik kai kurias spalvas. ir būtinai uždėti koliažėlį. nes be koliažėlio tai visai ne ymou. po to reikėjo uždėt kokį emojišką paveiksliuką, pvz kaukolytę, širdutę, arba skudurinę onutę (nespalvotą).xDD ypač labai tiktų, jei dar kokius prasmingus žodžius parašytumėt kur nors, tarkime 'I'm almost emo enough to start shaving my legs', arba I don't jump around then I go to shows' ir t.t. ir aišku 'I must be emo'. ir galų gale, šiukštu negalima šypsotis.xDDDD ir išvis ymou yra šūdas. taip nedarykit. juokauju. einu paverkt. xDDDDDDDDD

Monika Jasevičiūtė rašė...

OhO! Sekama mano pavyzdžiu. Na, gal ateityje Indrei ir pavyks būti emo, bet kad Paulytė linksmai emocionali, tai taip pat-faktas kaip blynas. ;D Na, bent uš nuotraukų galima tiek spręsti. Labai emukai gražūs, šaunūs... B)
Dėkitės prie besiplečiančios Šakių EMO bendruomenės. ;D

Dante rašė...

Ką jau čia ir bepakomentuosi, kai tokios kainos..

Paulytė rašė...

O. Bunny. Man patiko tavo komentaras, nuo pradžios iki galo:D Jis toks.. toks.. išsamus:D Pasinaudosime tamstos patarimais;D
Monikute, o mes mielu noru prisidėsim prie šakiečių ymou;DD Juk mes tookios grynaveislės 8-D Tik pasakyk, kur kreiptis;>