pirmadienis, gegužės 21

Neišauklėta.

Au au.
Karšta šiandien. Oi, kaip karšta. Kažkaip vasariška:) O švarkas pritraukia dar daugiau šilumos.. T.y. karščio. Bet žinai savo, gimnazisto, pareigą, tai ir kankinkis:) Vat taip.
Dėl pamokų stokos daug blūdinėjom po Šakius:) Susitikau įvairių pažįstamų. Smagiausi - Andriukas ir Evaldas:]] Ir kokia aš neišauklėta, kad nesupažindinau jų su Indre ir dute. Atsiprašau:] Bet spėsit per žiobrines, kaip sakiau;D
Pirmą kartą gulėjau ant suoliuko alėjoj:) Atrodo, kvaila ir vaikiška:> Bet man patiko. Labai net. Tik kad visi žiūrėjo.. Blah, nematę gal kaip žmonės guli.. Deja, nepratę mūsų miestiečiai prie jaunimo 'išsišokimų'. Kai truputį atsisėdau, priėjo Milena:)) Papasakojo apie kažkokį kaimą, kurį pirmą kartą girdėjau;D Sakė, kad važiuos ten su dviračiais:) Bet tikiuosi, kad atbaidžiau ją nuo tos minties:D
Turguj mačiau ŽALIUS inkariukus:]] Laimės pilnos kelnės:D Rytoj gal nuvažiuosiu su mama į Šakius ir paprašysiu, kad nupirktų:> Nedaug kainuoja, gal nupirks:D Būčiau super duper laiminga (:
Atnaujinu savo saitą. Adresą matote prie kitų mano nuorodų;]] Vat, prašom apsilankyti ir palikti žymę chat'uky;]]
---
Guano Apes - Candy Love.mp3

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Dute girdėta man (:
Jai čia ta pati, tai man jos plaukuosena laaabai patinka.

Anonimiškas rašė...

Hm.. Ir iš kur ji tau turėtų būti girdėta? :) Ji mažutė Mildutė su daug strazdanėlių:) [tai nereiškia, kad ji neturi būti girdėta] Nors šiaip tai gal ir girdėta, iš mur'o gali būt:D

Anonimiškas rašė...

Tikrai ta pati. Iš mur'o, o kurgi daugiau (:
Perduok, kad ji beprotiškai graži.

Anonimiškas rašė...

Kaip jėgaa! Tu pažįsti mano klasiokę 8-] Būtinai perduosiu:)

Anonimiškas rašė...

Nepažįstu tik žinau (:

Paulytė rašė...

Na taip:D O koks tavo nickas ten? Kad galėčiau pristatyti:) Nespalvota?