sekmadienis, gegužės 27

The best weekend.

Sveiki. Kiek laiko aš čia nerašiau? Na, žinau, kad laabai daug. Pasiilgau šio daikto. Bet buvau labai užsiėmusi. Tuoj papasakosiu įsimintiniausius įvykius, kas buvo nuo ketvirtadienio:) Tikrai bus ką pasakot:D
Gegužės 24d., ketvirtadienis
Buvo išleistuvės. Meno mokykloj:) Pagaliau aš gavau pažymėjimą! Dabar aš kietas bičas:D [t.y. dar kietesnis:D] Taigi. Po pamokų, kurios baigėsi viena pamoka anksčiau, ėjom su Indre ir Mildute į parką. PARKAS NUOSTABUS DALYKAS. Ten mes kažką veikėm. Ai, stovėjom ant kalniuko ir dainavom:) Tada atvažiavo mama, padėjau pas ją daiktus, pasiėmiau pinigų ir keliavom į Leader Price :D Ten aš turėjau pasipildyti sąskaitą [abi sąskaitas:D]. Beeinant į tą puikią parduotuvę [;DD] Paulius uždavė keistą klausimą - ar aš dar Šakiuose. Pasirodo..kad jis irgi atvažiavo į Šakius!! Kaip pats sakė, asmeniškai atsiimti dovanos iš mano rankų. O dovana, žinoma, buvo nuostabi:D Kadangi parsisiunčiau VISUS Red Hot Chili Peppers albumus, įrašiau jam juos. Nes jis mane ir užkrėtė šia grupe:D Jo mėgstamiausia. Padaviau jam tuos diskus ir jis ūksėjo kelias minutes:D Iš džiaugsmo:) Labai norėjau pamatyti jo reakciją ir man pavyko!;D Džiaugiuosi, kad jam taip patiko:) [vėliau minėjo, kad geresnės dovanos niekada nėra gavęs] Tada mes ėjom į parką. Jis žiūrėjo, kaip mes žaidžiam savo kietąjį žaidimą:D Visos trys pargriuvom ant žolės. Aš pasipuošusi, valioo. Nusivaliau atseit ir daugiau nebežaidžiau:) Tada mes ėjom su Paulium nupirkt atsigert, nes labai karšta buvo. Aš su juodais rūbais, valioo. Mums grįžus, Indrė pakvietė jį į išleistuves! Aš ten grojau, valioo. Todėl labai bijojau susimėžt:D Bet nesusivarčiau ir sugrojau puikiai:) Pateisinau savo egzamino dešimtuką:) Labai gut. Paulius pagyrė, kad gražiai sugrojau:) Na ir mes paskui aptarinėjom koncertą. Vėliau ėjom į tėvų surengtą maistyklą, su Indre išgėrėm daug visokio limonado/sulčių, ėjom į lauką, juokėmės iš Lauryno komentarų ir tokio kvailo bernaičio. Paskui truputį dar pagrot ėjom, nes Indrė prašė. Tai aš ir grojau. Pirmą kartą tą dieną buvau taip arti ir taip ilgai prie Pauliaus/su Paulium..:)
Gegužės 25d., penktadienis
Mano gimtadienis. Suėjo 16. Baisu:D Noriu, kad būtų 13 visada, labai jėgiškas skaičius:) Laimingas. Bet kadangi yra 16, tai nieko čia nepakeisi..:) Man nebuvo pirmos pamokos, todėl planavau ilgiau pamiegoti ir geriau išsimiegoti. Kchem. 6.20 val. į duris skambutis. Nusprendžiau nereaguoti. Nuėjo mama atidaryt durų. Jau girdžiu pas mane ateina į kambarį.. Įeina Dainora ir Renata su krūva balionų, dovana, lėkšte [kurioje buvo nuostabūs sumuštiniai:)] bei dainuoja. Aš, visa užtinusi, vis tiek džiaugiausi:) Staigmena pavyko:D Puikiai. Tada aš apsirengiau, ėjom pavalgyti. Laima parašė, kad visgi apgavo, kad neatvažiuos. O tikrai atvažiuos:D Jetau. Buvau nieko nesusitvarkius! Tad po pusrytėlių puoliau bent kiek apsitvarkyti, o Renata padarė man chemijos namų darbus:D Ačiū jai;* Tada mes išskubėjom prie autobuso ir važiavom į Šakius:)
Šakiuose, einant į mokyklą, prie stoties.. Iš už kampo išlindo dutė, Indrė ir Raimonda:D Su šaltom ugnelėm xDDDD Su penkiais gausiai aprašinėtais balionais ir šaltom ugnelėm xDDDD Nauji metai:D Na, tam tikra prasme, tai ir buvo nauji metai:) Buvo labai jėga. Jos labai dainavo:) Teta vaistininkė labai domėjosi, kas vyksta. Kai kurie praeiviai labai šypsojosi. Viskas buvo labai labai:) Nuostabu. Nuėjus į klasę visi sveikino:) Išskyrus, žinoma, mano liurbius klasiokus bernaičius. Blah. Bet apsikabinimų iš klasės mergaičių vis tiek sulaukiau ne vieno ir ne dviejų:)
Po mažai pamokų mes ir vėl atsidūrėme parke:) Ten jau ruošėmės žaisti, kai atėjo Matinas, Justė, Šaras, Justė, Urtė [ar Ugnė;D] ir žaidėm „Zuikis-meška“ xDD Beje, trijų žmonių čia nepažinojau:D Bet mes vis tiek susipažinom ir viskas buvo labai jė. Linksmas ir šiuo metu mano mėgstamiausias žaidimas yra Zuikis-meška:D Beje. Reikėtų paminėti, kad Martinas manęs NEPASVEIKINO SU GIMTADIENIU. Marti, aš įsižeidžiau. Ačiū.
Apie antrą valandą mes trumpam atsisveikinom su visais ir išėjom į stotį pasitikti Laimos!:]] Ji atvažiavo! Uch, kaip jėgaa;D Po to grįžom į parką, vėl žaidėm tą žaidimą:) Vėliau atsisveikinom. Ėjom pas Mildutę pasiimti daiktų, tada blūdijom po miestą. Labai karšta buvo:D Bet koks skirtumas. Keturiese mums buvo labai jė:) Ir ta diena buvo labai smagi. Penktadienis - labai diena:)
Gegužės 26d., šeštadienis
Ilgai ilgai ilgai ilgai laukta diena. Žiobrinės:) Atsikėlėm su Laima dvyliktą valandą:D Pavalgėm PUSRYČIUS :D Atėjo Justė, o aš dar su pižama buvau - bravo:D Smagu, kad ši panelė jaučiasi pas mane kaip namie:D Žodžiu. Iki ketvirtos valandos reikėjo susitvarkyt, o mudvi su Laima taaip tingėjom.. xDD Bet paskui aš prisiverčiau. Pusę keturių atėjo Ričardukas:) Supomės, pasimušėm, pašnekėjom..;D Oi, kaip seniai mušiausi su juo.. Puikus jausmas:D Tada mes penktai valandai ėjom į šventę, nes Rička labai norėjo pamatyt Donskovą xDDD Ten mes atsiskyrėm, pasivaikščiojom su Laima ir nusprendėm eit iki namų, nes norėjom valgyt:D Pašildžiau vištieną, kurią mama iškepė ryte, pakepiau ryžius, pagaminau salotas ir atvažiavo mano vieni laukčiausių svečių - Milena, Monikutė, Mildutė ir Indrė:) Jaučiausi kaip tikra kulinarė;D Man patiko:] Tada mes pavalgėm, merginos pagrojo gitara, padainavo, Mylytė ir Monikutė įteikė nuostabų tortą - bandelę su žvakute:D Dėkoju, merginos;* Mes greitai apsitvarkėm ir išlėkėm į šventę pažiūrėt, kaip atrodo Minedas. Per televizorių atrodo tikrai baisesnis:) Bet ir šiaip negražuolis xD Grybas. Per jo visą stypsėjimą ant scenos lijo ir žaibavo ir griaudėjo:D Kai baigė, greit nustojo xDDDD Tada mes, visos šlapios, nelabai dar nuotaikoj buvom, tad vaikštinėjom.. Mildutė ir Indrė nuėjo pas mane į namus pasiimti dekučio. Atvažiavo Paulius! [tiesą sakant, mano laukčiausias svečias:)] Mes ten biškį pabuvom, atėjo jo draugai [kurie nesusipažindino:D] ir jie išėjo. Aš, Laima ir Justė sėdėjom ant mano striukės:) Šnekėjom. Kažkurios šventės dalies nepamenu. Nes ji paprasčiausiai buvo neįsimintina;p Paskui atėjo Paulius su tais savo draugais [vardinu:Mykolas, Donatas, Martynas - Pauliuko brolis]. Ir mes, visa kompanija, žaidėm „Zuikis-meška“ :D Oy vey xDDDD Kaip smagiai:DDD Pozų tai kokių tik nori. Iš šalies atrodėm tikriausiai neblogai..(: Svarbiausia, kad aš nei vieno karto nepralaimėjau:D Uhu! Trampampam. Galiausiai atsibodo, su merginom ir Rička ėjom šokt. Grojo „Kaukas“. Jėgaa:D Jau sutemo. Ėjom ieškot savų, nes mažumėlę atsiskyrėm:D Radom. Ir visą laiką šokom šokom šokom.. Mm..(: Jau seniai taip buvau linksminusis:D Nesiskundžiu, nes vakar buvo labai jėė:D Na, vienas gal liūdnesnis dalykas, kurio nereikėtų čia viešinti. [susiję su šokimu ir kam reikia, tas žino] O kaip Pauliukas klykė!! Rimtai susirūpinau dėl jo gerklės:D Tai vat. Mes ten kelias valandas be sustojimo poginomės, šokinėjom, purtėmės ir t.t. xDD Uch. Gavau nuo Pauliaus su alkūne į galvą xDDDD Jėėtau, kaip juokinga ir beveik skaudu buvo:D Labiausiai patiko, kad kažkaip gražiai jis manęs atsiprašė..:) Na taip.. Neina nupasakot. Taip įdomiai apsikabino.. Ai, svarbu, kad aš atsimenu;p
Kai baigėsi Merūnas ir Grūdas [pasėjau grūdelį xDD], mes ėjom nusipirkt atsigert. Neskanaus Nestea:D Štai neilgai trukus, mums trumpam pasišalinus prie sūpynių, Paulius parašė, kad jau išvažiavo. Neatsisveikino. Nors ir sakė, kad atsisveikinimai nemalonūs [pati žinau], bet vis tiek. Na ir tada man taaip liūdna pasidarė.. Vos neverkiau, jei atvirai. Bet neverkiau. Nors ir buvo ašaros akyse:) Bet mes paskui susirašinėjom.. Prie laužo su mergaitėm sėdėjom:) Pralinksmėjau šiek tiek. Dainavom. Rička demonstravo beatbox'ą. Mums dainuojant „Tilili“ jis pritarė ir taaip jėgiškai gavosi:D Paskui Indrė ten spjaudėsi xDDD Milda repavo [baggy b xDDDDD].
Grįžom lygiai trečią valandą. Ėjom miegot apie ketvirtą:) Buvau so so pavargus.. Blah:D Bet vakaras nuostabus. Užmigau galvodama apie..(:
Antrą kartą buvau dar arčiau ir dar ilgiau prie Pauliaus/su Paulium..:)
Gegužės 27d., sekmadienis
Atsikėlėm 11val. Aš - leisgyvė! Su Indre tai išvis kaip invalidės xDD Skauda kaklą [neina net laikyt], šonus nuo poginimosi, kojos kauliuką [kuris atrodo kaip ištinęs:D], riešus.. Jėga, ne?:D Ir vos ne vos atsibudusi:D Baisu. Rodos, būčiau visą vakarą gėrus vakar xDD Bet aš tik šokau. Išvežėm merginas į Šakius, Laima įsėdo į autobusą ir išvažiavo. Mes parvykom namo. Pas Justę sėdėjau iilgai:D Matėm Marytę, kuri blūdinėjo per siaubingą lietų:D
Grįžusi namo nusimaudžiau ir rašiau recenziją. O žinot, man patiko:) Nors kol sugalvojau, kaip pradėt, tai..:) Bet man tikrai patiko tai daryti. Smagu.
~~~
The best weekend I've ever had!

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Smagiai Tau čia,smagiai;>
Ir atleisk,kad nepasveikinau su gimtadieniu..neveikė intrnetas...Bet užtat dabar siunčiu tau didžiausius linkijimus ir gėlytę ;]]

Anonimiškas rašė...

Jėė. Kažkas nepatingėjo perskaityti:D
Dėkoju, Aiste;]]

penkeri rašė...

Bet jeigu jis kadanors čia paskaitys... :)

Anonimiškas rašė...

Žinok sakė, kad skaito kartais:o Tai.. tikiuosi, kad tingės:D

Anonimiškas rašė...

aišku, kad netingės ir perskaitys hė hė hė.xD
ir pamačiau, kad Pau galbūt ima pavyzdį iš manęs, o tai yra labai jė (:

Paulytė rašė...

Sakė, kad tingės.. xDDDD Aišku. Gal ir apgavo..:> Tada not gud xD Bet tegul skaito:>

Atsiprašau, kad pavyzdžio neatsiminiau..;>

Monika Jasevičiūtė rašė...

Verčiu, verčiu, o tekstas nesibaigia. Smagu. Šeštadienio lietutis. ' ' '
Jis skaito. ;P

Anonimiškas rašė...

Na. Man labai smagu, kad jūs skaitote tokį ilgą tekstą..:>>