trečiadienis, gegužės 23

Keksas.


Kai ėjau, į mane lėkė pienių pūkai.
Kai sėdėjau, aplink mane skraidė žolių skeveldros.
Kai sukausi, viskas sukosi su manimi kartu.
Kai stovėjau, saulė kaitino galvą.
Ir atleiskit, mergaitės, bet man tikrai nelabai patiko jūsų elgesys!
O dabar aš pusiau Keksas.
Nu ir gerai man taip [iš tikrųjų tai nelabai].
Šiandien etikos mokytoja uždavė atrodo neįmanomą uždavinį. ['atrodo' - įterpinys..?]
Bet gal ji tik šiandien atrodo neišsprendžiama?
Tikiuosi.
Nes tikrai noriu parodyti tautai pačią gražiausią Red Hot'ų dainą.
Ir dabar, kai turiu jas VISAS [čia įsiskaitėt?], tikrai tikiuosi išrinkti pačią pačią.
O naujos pažintys visada gerai.
Parke, ant pievutės, su žymiuoju Adomu:)
Labas, buvo malonu susipažinti.
Monika ir vėl su savo gražiąja suknele..;>
- Tik manęs nefotografuokit, mergaitės, - pasako kažkoks senis.
- Niekas čia nenaudos juostos dėl to, - atsako Keksas [aš].
- Reikėjo garsiau!
O man koks skirtumas..
Svarbu, kad pasakiau, ką galvoju.
Ir pirmasis pasaulinis karas buvo šūdas.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Tos pirmosios keturios eilutės.Tai buvo nutikę tau? :>

Monika Jasevičiūtė rašė...

Vajajaj. Girtas dėdė tik norėjo pasijusti kam nors reikalingas. ;D

Anonimiškas rašė...

Taip, Aiste, tai buvo nutikę man:>

Anonimiškas rašė...

žinoma, jei mes būtume nedarę slaptų reikalų tai šaindien staigmena būtų PUIKIAI pavykusi.