pirmadienis, gegužės 14

SpringPower.

Sveiki, vyrai;] [photo created by bunny]
Šiandien rašysim su gera nuotaika:) Nes kartais būna be nuotaikos:> Retai:D
Na ką. Man mokykloje šiandien buvo smagu kaip visada:) Ką aš galiu padaryt, kad man Žiburys patinka:D Tiesa, šiandien džiaugsminga nuotaika buvo ir dėl oro (: Taaip gražu. Beje, jau ėjau be striukės ir nebuvau visai nusileidus į bunkerį:]] Po švarku net bliuskutė trumpom rankovėm buvo užslėpta;D Tikras pavasaris. Toks, kokio reikia. Toks, kokį aš labiausiai myliu. [sakė, kad dėl tokių šnekų aš dar ne hipė:D Valio;D]
Pietavom alėjoj. Nes valgykloj neskaniai davė;p Bent jau Raimonda taip sakė:D Valgant spurgas ir užsigeriant sultimis [?] visi pravažiuojantys spoksojo. Taip mes susipažinom su šakiečiais:D Su kažkokiu dėde pasisveikinau. Kitam sakiau, kad nespoksotų;p Nu blyn. Ar tai nematę, kaip žmonės mieste valgo spurgas?:D Nesuprantu aš tų žmonių..:>
Modulio ir vėl nebuvo:) Valio:] Nors šiaip jau praverstų, ness.. matkės nekertu;D Tad bus gibelis. Tikiuosi, pirmadienį jau viskas bus:) Išėjusios iš gimnazijos su Jolita pamatėme Indrę ir Mildutę. Jos turėjo klasės nuotrauką! Tai ir mes nuėjom pas auklėtoją pasiimt;D Ha ha:D Pažiūrėjau.. Geriau būčiau nežiūrėjus:D Nes jie.. Nu.. Klasė tai visiškų invalidų ;x Kokie 5-7 žmonės normaliai atrodo:D Apie bernaičius tyliu.. Vienas kaip godzila, kitas kaip Kopenhagos Undinėlė, kitas šiaip kaip Navickas..:D Žodžiu. Baisiau nei baisu:D Kam aš dabar parodysiu savo klasę?!:D Tfu.
Diena Šakiuose buvo puikiai užbaigta mini fotosesija alėjoj:) Vėlgi fotografavo.. ne ne, ne Vidas V. ;D Paparacino Mildutė. Fotosesiją puikiai užbaigėme ymouiškomis nuotraukomis:]] Vėliau jos bus ir čia - laukit:D [tikiuosi sulaukti komentaro iš interestedbunny ;D]
~~~
Vakar vakare buvo labai smagu. Nusimaudžiau, susitvarkiau spintą.. Šokdama:) Tiesiog buvo laabai gera nuotaika:) Paskui nusprendžiau atsidaryti langą ir sėdėti ant palangės:) Taip sėdėjau šiurpindama senukus kaimynus muzika:D Stebėjau, kaip tabaluoja mano koja.. Vėliau ji truputėlį nutirpo:> Tačiau kojos įkvėpta sumąsčiau, kad reikia eit suptis:) Ir supausi kokią valandą.. Sustebėjau įdomių vaizdų:> Girdėjau, kaip cypsi varnėnų vaikučiai:) Meldžiausi, kad nesukukuotų gegutė, nes neturėjau centų kišenėj;D [neturėjau nei kišenės xD] Beveik sušalau. Bet vis tiek buvo labai smagu:)
Tai tiek..:> Graži diena buvo:) Tikiuosi, kad rytoj ji taip pat bus graži;]
---
D'Nash - I Love you Mi Vida.mp3

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Kaip čia suprast? Valio, kad dar ne hipė?xD nu visai jau... xDDDD kai atvažiuosiu, tai tikiuosi pamatyti tą klasės nuotrauką :))) ir pasisupt. va.

Anonimiškas rašė...

Deja tau ją teks pamatyti.. xDD Man baisu dėl tavo psichikos. Bet gal nieko:DD

O suptis tai būtinai;]]

O su hipe?;DD Norėtum, kad būčiau hipė? xDD

Anonimiškas rašė...

tai negi ta nuotrauka tokia baisi, kad net psichiką žaloja?xD
tai aišku, norėčiau, nes gėlių vaikai jėga.xDDD

Paulytė rašė...

Na, man hipiai šiaip irgi patinka..:D
Taip, nuotrauka žaloja psichiką:D nu pamatysi.. xDD