trečiadienis, gegužės 16


Čia jums vietoj pasisveikinimo:D Hand wave vadinasi;p Prisiminiau anglišką išsireiškimą - kaip smagu:)
Šiandiena buvo žinoma gera kaip visada:D Tris pamokas turėjome 17 kab., kuris yra atskirtas nuo civilizacijos:) Ir dar vieną bendrabuty. Taigi pusę dienos nematėm žmonių:D Aborigenai 8-] Bet paskui viskas susinormalizavo, nes net nebuvo etikos:D Tad mes ėjom grybaut xDD Buvom 'Maximoj' [jos durys yra sezamas:D], kur nusipirkom 'maisto'.. Tada mažumėlę sėdėjom ant dėžės:] Lėtai valgiau bandelę, kuri turėjo atstoti man pietus. Laukėm, kol atrakins bufetą:) O kai atrakino, tai užsipirkom arbatytės [šiltos.. mm..] ir kvailiojom:D Sėdėjom ir visas bufetas skambėjo nuo mūsų juoko:D Juhu;> Atėjo dar Kęstas su kitais bernaičiais. Ir trenkė man per pečius. Nu taip beveik stipriai. Bet tai turėjo būti išgąsdinimas, kurio aš neišsigandau;]p Daug labiau išsigąsčiau sutikusi jį tamsoje:D Taigi. Bufete sėdėjom visą likusią pamoką ir pertraukos dalį. Ten visada būna labai smagu. Ai, dar ištyrinėjom paveikslą pagal E. Munką:]
Vėliau rašėm anglų kalbos kontrolinį. Būsiu privėlus kažko tikriausiai, bet nieko tokio:D Kaip visada. Nors bendrai tai esu vieną kartą gavusi dešimtuką..:) Jėgaa.
Per langą ėjom valgyt į valgyklą. Aš, Indrė, Mildutė ir Vytas. Dutė atsitrenkė į kažkokią merginą, nes palaikė ją Indre:D Nieko tokio xD Taigi. Prie langelio paprašiau apkepo. Įdėjau į ranką 3 litus. 'Apkepo neturiu, tik tefteliai'. Susiraukiau. Atsiėmiau pinigus. Tegul pasidaro daugiau kitą kartą;p Tad prisėdau prie mažųjų draugų. Atėjo Vytas ir paklausė, ar aš ką nors valgysiu. Paprašiau, kad atiduotų sriubą:D Davė:) Draugas Vytas. [Kęsts i Vyts xDDD] Suvalgiau kelis žiupsnelius sriubos ir tada Vytas pradėjo pasakoti visokias bjaurybes.. Jų čia nerašysiu, nes tai - padorus blogas:D Tuomet prie Vyto pasakojimų prisidėjo ir Indrė.. Vėliau Milda:D Mane aišku supykino ir likau nevalgius ;x O jau buvau apsidžiaugus, kad tai pirmasis trečiadienis per metus, kada galėsiu normalius pietus pavalgyt.. Bet nee. Viskas buvo sugadinta. Už tai Vytas gavo į skūrą:D
~~~
Šiandien buvo malonių susitikimų:)
1. Milena ir Monika. Pirmą pamačiau Moniką:) Nes Milė ėjo už jos:D Atsivėrus sezamui buvo ištartas abipusis 'Ak!' ar kažkoks panašus jaustukas, kurio aš nemoku parašyti. Apsikabinimas. Antras apsikabinimas. Keletas žodžių. Ate.
2. Mačiau Indrės brolį:) Aš su juo sveikinausi, jis su manim ne. Valioo..:D Nieko. Kai nuvažiuosiu pas Indrę [o juk vasara nenumaldomai artėja] tai šnekės jis su manim:D Tikiuosi.
3. Milena ir Monika. Antrą kartą:) Uhu!:D
O Monikos labai graži suknelė.
~~~
Buvom ir muzikinėj:) Nešė lapelį Indrė Sutkui:D Slapta užsukom į salę ir.. neiškentėm nepalietusios fortepijono:) Pirštai bėgo kaip niekad gerai. O negrojau jau keletą dienų. Sonatą sugrojau perfect:) Indrė labai labai gražiai pagrojo invenciją;>
Vat tai tiek. Visko pilna diena:) Tikiuosi, Šarui pasisekė matkės egzaminas;D

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

šiaip tai atsimink kad milenos rudas dalykėlis nu rūbas yra irgi labai gražus ir šiaip aš nooooooriuuuuuuuu jooooooooooooooo

Anonimiškas rašė...

Aš nesakiau, kad negražus:D Tiesiog man labai patiko Monikos suknelė;pp

Monika Jasevičiūtė rašė...

Ar tai užuomena, kad reikės atsargiau vaikščioti viešose vietose? ;D

Paulytė rašė...

Kodėl atsargiau?;DD Ne, dažniau rodykis Šakiuose, kai aš būnu, nes noriu dažniau tave gražią susitikti;D