ketvirtadienis, gegužės 3

Lullaby.

Šiandien aš sergu. Buvau pas daktarą, kuris pasakė, kad man ausų uždegimas ;x Grybas. Neleido eit į mokyklą. Tai praleisiu jau tris dienas pamokų. O kai bus matkės kontrolinis ir vėl nieko nemokėsiu. Viskas tiesiog puiku:>> [čia reikėjo įžvelgti ironiją]
Miegojau iki.. 10.40 val. Šitą atsimenu:) Padėjau Pauliui nuspręsti, apie kokį kompozitorių rašyti muzikos referatą. Aš irgi būčiau rašiusi apie L. van Bethoveną:]] Jis nuostabus.
Parėjusi iš daktaro sėdau prie pianino. Visgi lygiai po savaitės egzaminas.. Baisoka:) Bet tikiuosi baigti devynetu. Labai labai pasistengsiu. Paskui sėdau prie kompo. Nieko čia gero nėra. Nu bet ką jau padarysi.. Reikia palaukti, kol ateis vakaras. Tada ir Mildutė būna skype, ir Laima.. [:
Siunčiuosi keletą variantų 'Lullaby of Birdland'. Visada būna paklausyti kelių versijų:]]
Parašysiu gal vakare ką nors įdomaus. Nes dabar tai tik sapaliojau.
---
Ella Fitzgerald & Duke Ellington - Lullaby of Birdland.mp3

4 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Per mažai meldėmės. o.-
Sveik, Paulyt.
Aš taip pat laukiu vakaro, kada žmonės ateina čia. ir paskaito. Kartais net pakomentuoja. Ir patys parašo. Ir būna smagu. B)
Dar kartą sveik. ;>

Anonimiškas rašė...

Ačiū. Sveiksiu:] Su tavo palaiminimu xD
Taip, vakaras man dėl to ir patinka..:] Galima sulaukti komentarų;] Na, bet tu ir dieną pasidarbavai:D

Anonimiškas rašė...

Kai perskaičiau pavadinimą, galvojau, kad jau The Cure susidomėjai.xD nes ta daina tai labai jėga. gana liūdna, kad ponas D. neišklausė tavo maldų... na, man belieka tik palinkėt tau pasveikti ir padovanot dau cyber (jųtikraidabarnesimato) pienių ;] ir beje, būnu ir dieną prie skype kartais... pvz tuo metu, kai čia viską rašei.xDD

Anonimiškas rašė...

Brangus zuikeli. Nemačiau tavęs tokiu metu tikrai.. Meluoji tu čia kažką:D
O už mane melstis tai kiti turėjo.. (: Bet tai vis tiek nepadėjo. Nu nieko. Jau sveikstu:)