antradienis, gegužės 22

Tvarka bus.


Blym blym..;D
Šiandien puiki diena. Nereikėjo į mokyklą:) Kad ir kaip man patiktų Žiburys, visgi tai vargina.. Kėlimasis 6val. ir visa kita. Todėl šiandien miegojau ramiai:) Turėjau daug ką nuveikti. Didžiąją dalį savo plano įgyvendinau:)) Nuvaliau dulkes kambary! Bet ten, kur nesimato. Tas vietas valau ypač retai.. Priežastys aiškios - ten daug daiktų ir visus juos kilnoti, kai tos lentynos pakankamai aukštai iš tikrųjų ne kiekvieną dieną galima. Bet jau buvau laabai apsileidus. Dabar pasiryžau tvarkyti ten dažniau.. Nes kiek galima:D [Inetai būtų baisu pamačius, kiek ten šlamšto buvo xDD] O tvarkymosi priežastis irgi aiški:) Penktadienį atvyksta Laima. Be to, šeštadienį atvažiuos draugų, kurie pirmą kartą svečiuosis pas mane:) Tad būtų laabai negražu būt apsišnerkštusiai:D Bet dabar aš susitvarkiau;p Tiesa, tikrai pavargau.
Kita plano dalis yra mokytis istoriją. Ketvirtadienį rašom kontrolinį, o tiek daug temų ir aš nei vienos neskaičius.. Na gal pradžioj dar skaičius, bet paskutinių penkių tai tikrai abejoju;D Todėl reikės šiandien ir rytoj stengtis. Bet aš taip tingiu..;>> Iš tikrųjų tai jau joks pažymys [tikriausiai] nesugadintų pusmečio, nes vis tiek lygiai 9 išeina. Bet visgi nesmagu gauti prastą pažymį:) Todėl reikės mokytis..;> Bėda:D Nes siaubingai tingiu. Nežinau, kokiu būdu prisiversti reikės.. Kokiais nors kankinimais tikriausiai:D
Mama parneš knygą iš Dainoros:) Manau, kad bus įdomi;> Valioo. Skaitysiu:)
Siunčiamas jau paskutinis RHCP albumas:) Aš tikra šaunuolė, kad pasiryžau juos visus surinkti. Didžiuojuosi savimi:]]
---
Guano Apes - Cuts.mp3

1 komentaras:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Tai gerai, kad nemačiau. ;D