penktadienis, gegužės 18

100.


Trampampam.
100-asis įrašas! Derėtų mane su tuo pasveikinti:D Aš ir pati save sveikinu, nes nu šitaip šaunuoliškai rašyti netikėjau, kad sugebėsiu;]] Visgi džiaugiuosi atradusi blogspot'ą. Ir jis tapo mano dalimi. Džiugu. Ta proga, kaip matau, jis atsinaujino:D Išsaugo automatiškai į 'juodraščius' :]]
Šiandien diena kaip diena:) Vėl nepavyko atsiskaityt anglų pasakojimo xDD Nesiseka man.. Nu bet kad niekad nespėju, tai k ą m a n d a b a r d a r y t. Nesigraužiu per daug:D Už išsiskėtusius etruskus parašė 9, jėė;DD [čia dailė, kam neaišku:D] Ir šiaip chemijos mokytoja susimąstė, kad dabar jau reikės parašyt tą savarankišką, nors praeitą pamoką sakė, kad nereikės. Tai gerai, kad pasakė laiku, nes paskui būtų po kuoliuką įpylus.. Aba ne:D
Per biologiją mokytoja davė kietuoliškas knygeles apie Europos sąjungą:]] Tokios jė;D Nu ten Europos dienoraštis ar kaip vadinasi.. Ir yra apie ką paskaityt [ekologiją ir pan.] bet galima rašyti kiekvieną dieną, ką tau reikėtų veikti, pamokų tvarkaraštis, egzaminų pažymiai ir t.t. Geras daiktas:)
O šiaip tai man buvo bloga diena 8-/ Nuo pat ryto prasidėjo negerybės.
  1. Biologijos kontrolinis buvo baisiai sunkus ir bus grybiškai parašytas.
  2. Su Indre vaikštant prieš dizainą lauke pamečiau auskarą, kurį tetis buvo parvežęs iš Italijos. Supanikavau, bet paskui radau:D Dėkui ponui D.
  3. Sužinojau vieną baisybę apie Žiobrines. Neviešinsiu ir neprašykit. Ir kas žino, tai nesakot! Gėda.
  4. Mačiau Martiną ir negalėjau su juo pasisveikinti ;xXx Nes jis buvo visai kitam šaligatvio gale. Aišku, galėjau sušukt kaip kažkada alėjoj, bet per daug žmonių buvo ir jis vis tiek nebūtų išgirdęs.

Taigi. Paskui jau buvo gera diena:D Buvau muzikinėj. Lydėjau Raimondą į dailės skyrių pas Rūgytę. Tad laukėm pas Ramunę, pašnekėjom.. Mm.. Sakė mokytoja, kad kitais metais aš jau studentė būsiu, jėė 8-D Ir smagu man toj muzikinėj. Jaučiuosi kaip namie:) Kartais net geriau. Grįžusi grojau 'Kregždutes'. Gražus kūrinys;> Ačiū Indrei, kuri manau dėkoja Agnei:D

4 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Sveikinu, sveikinu, sveikinu ir dar kartą nuoširdžiai bei šiltai sveikinu!
Linkiu taip pat nuostabiai rašyti, gtventi 100 metų ir iš viso...Naujos programos, nauji templeitai pegerins tavo blogą. ;)
Sėkmės. B)

Anonimiškas rašė...

Su šitokia DIDELE proga ir aš tave pasveikinsiu ;DD Rašyk,rašyk,rašyk ;]
O diena,pasirodo,ne man vienai sušikta buvo...Et.. :]

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Aš taip pat prisidedu prie sveikinimų ;D
Ta proga prisiversiu pagaliau nueiti ir išsiųst tau laišką. ;D
Ir toliau rašyk. Būtinai.

Anonimiškas rašė...

Iš visų plaučių dėkoju už šiltus sveikinimus ir nuostabius linkėjimus:]]
Tikrai rašysiu ir toliau, 100 dar ne stabdis:DD
Dar kartą dėkoju;]]