šeštadienis, gegužės 19

Man gerai.

:)
Man gerai. O jums? Nežinau, kodėl būtent taip nusprandžiau pradėti. Na, žodžiais 'man gerai'. Galbūt dėl to, kad man iš tikrųjų neblogai:)
Eisiu į lauką. Suptis. Nes jau atsibodo namie:) Dar todėl, kad lauke šilta ir smagu. O šiaip tai noriu važiuot kur nors su dviračiu.. Tik vienai neįdomu. Žmonės, surenkime kokį žygį;]] Būtų smagu. Nebūtina keliauti į pasaulio kraštą, bet svarbiausia, kad su dviračiu..:) Oh, greičiau ateitų vasara. Laukia kelionė pas stručius. Tikiuosi, kad mums ten besisukiojant kas nors pamatys ir paklaus, ar mums įdomu, o po teigiamo atsakymo pasikvies į stručių būstą ir papasakos apie juos išsamiau. Optimistė:) Bet juk taip gali atsitikti, tad nebūtina juoktis;D
Šiandien bus svečių. Bet jau sakiau tai m a n a t r o d o.
Noriu sarafano [sarafino;DD]. Eisiu į spintą pažiūrėt, nes kažkokį dar turiu.. :) Galbūt jis man tiks ir aš galėsiu eiti su juo į mokyklą:))
Laukiu labai ketvirtadienio. Nes eisiu kirptis 8-] O keisti peruką yra gerai. Tik kodėl visi dabar eina kirptis?? Ir kur tas jaunimas žengia..:D Ir dar laukiu ketvirtadienio, nes pagaliau gausiu įrodymą, kad baigiau muzikos mokyklą. Oi oi. Manau, kad jis įsitaisys ant sienos, rėmeliuose:)
Štai taip. Einu suptis. Geros dienos;]]
---
Red Hot Chili Peppers - Charlie.mp3

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Ir aš noriu žygio,ir aš!:D
O aš tai pasiimsiu šiandien savo kledariuką-dviratuką ir minsiu iki Sintautų,vat;]

Monika Jasevičiūtė rašė...

O aš tai vakar apmuniau aplink Šakius ir 3 km nuo jo.
O šiandien su sese nuvažiavom iki Išdagų. Ir grižtant sutiko Aistę, minančią Sintautų pusėn.
Ir kitą šeštadienį kažkur keliausim. Na, vienžo, minti gal imanoma pagauti, kad žmonės išsiilgę kelionių bei nuotykių. B)

A rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Taip,tikrai išsiilgę ;].Taigi,Paulyt,išsitrauk dviratuką ir prisijunk prie mūsų akcijos,kuriai reikia pavadinimo,bet ji apie gerą nuotaiką ant dviračio ;DD

Anonimiškas rašė...

Na, pavadinimą aš dar sugalvosiu, bet su mielu noru prisijungčiau:D Tik kad man iki tų Šakių dar atmint 30km reiktų.. xDD O paskui dar kur nors jei važiuočiau..:]] Įdomu įdomu xDD Bet aš tai laabai norėčiau;)) Kada nors mes dar susibursim į kelionių klubą:DD