sekmadienis, gegužės 20

Pavargau.

Pavargau. Bet ir vėl viena namie.. Pradeda patikti:> Na, nesakau, kad anksčiau nepatiko. Nors šiaip mėgstu bendrauti su savo šeima.. Aš su visais mėgstu bendrauti:) Bet vienai būti taip pat patinka;> Tiesa, ne ilgai. Šiaip ar taip.. Po vakarykščio baliuko teko man viską suplauti.. Ta prasme, indus:) Ir žinote.. Suploviau, viską padariau, sutvarkiau ir kambary net staltiesę užtiesiau:) Ir virtuvėje pakeičiau. Vat. Šaunuolė, ar ne taip? Dar nukoviau baisaus dydžio širšiną. Tranas vadinasi, bet širšinas man labiau patinka. Bet kaip bijojau.. Bijojau, kad neužšoktų jis ant manęs.. Dėkui ponui D., kad jis nukrito ant stalo, kur galutinai jį ir pritrėškiau. [įdomu, ką apie mane pagalvosit, kai pasakoju tokius žudikiškus savo nuotykius:D]
Ką tik sugalvojau, kad reikėtų išsitraukti dviratuką ir minti kuo toliau. Tas 'kuo toliau' tai kokie 5km nuo namų. Bet juk man patiktų, tikrai. Juk tiek rapsų ir pienių žydi.. Viskas, taip ir darysiu. Ir visai nesvarbu, kad prieš kalną dviratį teks vestis, nes nepajėgsiu užminti. Beje, dar tikiuosi, kad nebus oras išėjęs iš rato:D Nes man pačiai nelabai sekasi pripūsti.. Niekad normaliai dar neišėjo:> Ką padarysi. Kai užaugsiu, mokėsiu.
Tai vat taip. Tikriausiai ir eisiu.
Ai, apsilankiusi Inetos saite užsimaniau ir pati savąjį pakeisti. Jūs dar pamatysit, kaip atsinaujins..:)
---
Skyforger - Ready To Be A Warrior.mp3

Komentarų nėra: