pirmadienis, gegužės 7

Užburtas ratas.


Hm. Jau šiandien galvojau, kad neparašysiu. Keista, bet nebuvo jokio noro. Na, juk ne viskam visada turi būti kažkoks noras. Be to, nieko naudingo ir nenutiko. Šiandien tokia eilinė nuobodi diena. Ką padarysi. Ne visada gali kažkas įdomaus vykt.
Indrė sakė, kad tikriausiai atvažiuos į žiobrines:) Ir Mildutė. Labai smagu būtų;]] O Laima tai klibė dar neklausė:D Bet paklaus. Ir būtinai turės atvažiuot:) Ai, ir Rencė atvyks. Smagu jau dabar man. Laukiu labai:>> Minėjau ne kartą:)
Rytoj jau į mokyklą. Pagaliau. Nervina namuose sėdėt kaip kokiai šluotai. Ir ši savaitė tokia muzikali bus..:D Rytoj muzika, paskui dar repetieren.. Trečiadienį vėl repetuot, pagrot eisiu į muzikinę. Ketvirtadienį egzaminas. O Marytės kotletai:) Įkalsiu valerijono iš ryto ir varysiu į mokyklą, nes kitaip nieko nebus:D Penktadienį paskutinis skambutis. Taigi reikės dainuot. Man dainuot tai patinka, tik kad dar prikimus tokia ir negaliu šaukt kaip reikalas:D Bet tai aš pasistengsiu:) Pažįstamų ketvirtokų vardan. Gaila, kad išeis. Ir keista bus jų nebematyti. Tačiau kitais metais juos pakeis fuksai:) Ir vėl smagu. O tada išeis kiti ketvirtokai ir paskui ateis nauji fuksai.. Išeis ketvirtokai. Ateis fuksai. Tada jau ir mes išeisim:D Ir ateis dar kiti fuksai. Užburtas ratas.. Ir paskui, ir paskui, ir po to.. Viskas taip gyvenime vyksta.
~~~
Sukaupiau dar vieną albumą - 'By The Way'. Nuostabi daina yra 'Cabron'.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Ką tik sužinojau kad, aš klibė.xD jess. vakar buvau višta.xDD linksma.xD ne, Paulyt, manau, kad šiek tiek suklydai su tuo užburtu ratu. nes gi saulė po 5 milijardų metų tai susprogs, ir nebebus jokių fuksų ir gimnazijų.:/ nors... kai pagalvoji, tai po to naujų žvagždžių susidarys, naujų planetų ir t.t.... gal nauji žmonės išsivystys.xD ai, nusišnekėjau kažką čia. xDDD

Paulytė rašė...

Brangus mano bunny. Tu tikrai čia kažką suvėlei:D Bet aš supratau. Nes protas tikriausiai toks pat xDD [nors tu ir vyresnė senatve:DD] Na bet baigiu čia su įžangom:D Ačiū už komentarą xDDDDD

P.S. Ir aš klibė, nesijaudink:D