penktadienis, gegužės 4

Pienės vardilijatei:].

Per vieną nieko neveikimo dieną du įrašai tai yra kažkas tokio..;D Ir visai nesvarbu, kad jie tikriausiai neįdomūs ir be jokių įdomesnių minčių. O man tai kas;Dp
Tai vat, šiandien muzikinėj susitikau su Indre:) Pasidarė gera ant širdies:D Apsikeitėm lapeliais:D Tik niekam nesakykit, kad aš buvau muzikinėj. Nu nes mokykloj tai nebuvau.. Tad ša. Mūsų mažytė paslaptis;]
Gavau tą patį pažadą jau antrą kartą. Sakė, kad tikrai padovanos man pienių. Ir labai tuo tikiu jau:) Geri žmonės šiais laikais..:] Beje, pienių dar labiau užsimaniau, kai pamačiau jų pakelėse bevykstant į Šakius. Nuostabu. Taip geltona ir pavasariška..(: Neškit man pienes, vaikai! x]
Parašiau laišką. Apie visokius įdomius dalykus. Išsiųsiu jį kam nors rytoj:) T.y. mama išsiųs, nes aš tai negaliu į lauką;D Nu bet čia tarkim, kad aš.
Vardilijate, dar kartą sveikinu Tave čia, viešai;D Dovanoju Tau geltonų pienių ir linkiu, kad iškeptum dar daug skanių blynų:]] [čia paskaitys tie, kas neskaitė pas tave komentare;D]
Tai vat taip.

10 komentarų:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Labai dėkoju. B)
Iškepsiu. (taip pat kartoju, kas neskaitėt pas mane ;D )
Progai pasitaikius, padovanosiu pienių. Kai pasveiksi. Aš juk taip pat vaikas. :>
Tikiuosi jos ir vėliau taip pat geltonai žydės, kvepės ir dar ilgaiu nepavirs minkštais, baltais, vatos kamuoliukais. B)

Paulytė rašė...

Na, vatos kamuoliukai taip pat savotiškai mieli:] Žinoma, jų jau nenudažysi ryškia geltona spalva, bet įsivaizduoti juk galima..(:
Iš anksto dėkoju už gausimas [;DD] pienes <3

Monika Jasevičiūtė rašė...

Iš anksto sakau- Nėra už ką. :>

Paulytė rašė...

Gal derėtų atsiimti mums viena kitai pasakytus ačiū ir prašau. Nes ką tada sakysim, kai tu man įteiksi pienes?;D Nebus efekto.

Monika Jasevičiūtė rašė...

Atsiimu.
Garbės žodis, atsiimu savo žodžius.

Paulytė rašė...

Aš irgi:D
Džiaugiuosi, suorganizavusi akciją atrakciją 'Atsiimk savo žodžius' :D

Monika Jasevičiūtė rašė...

Džiaugiuosi prisidėjusi prie akcijos ir atsiėmusi žodžius. :D

Paulytė rašė...

Mes dabar kieti bičai 8-D O dar rengiu tokią apklausą: 'Ar tavo dantenos nebuvo susitraukusios?' :D Prašau atsakyti.

Monika Jasevičiūtė rašė...

Mano dantenos nebuvo susitraukusios. Bet geriant karštą kavą, o po jos iš karto valgant ledus, jos suskilinėja... :D
Atsakiau. :>

Paulytė rašė...

Ačiū:D Bet geras klausimas, taip? xDD Ir kaip puiku, kad niekas manęs nepalaikė nesveika dėl tokio užduoto klausimo:> Jaučiuosi pamaloninta:D

Ak. Jau turiu bėgti. Iki, Monika. Iki rytojaus susikomentavimų;]]*