antradienis, gegužės 29

Visaip kaip.

Nesisveikinsiu:D
Iš ryto pro langus skverbėsi blyksniai, garsas.. Lijo. Bijojau, kad niekaip nenueisiu iki autiko;> Bet nustojo, kai jau reikėjo eit:) Ir dieną vis tiek stipau, nes vis tiek laabai karšta buvo:D Tik pabaigoj dienos Mildutė davė atsigert šilto, šlapio ir skysto vandens;> Dar valgiau ledų.
Šiandien ketvirtokai/dvyliktokai laikė vokiečių kalbos egzaminą:) Žibury buvo mokyklinis. Stovėjom ryte prie durų. O dvyliktokai iš 'Varpo' rūkė ;x Fū. Ir visa smarvė ėjo ant mūsų. Blah. Šaras ne zebras pasisveikino:] Žaidimų draugas:D Nemaniau, kad jis 12-tokas ;o Pasirodo, yra kitaip:) O rytoj mums nereikia į mokyklą:D Dėkoju visų mokyklų dvyliktokams, kad jie laiko valstybinį anglų kalbos egzaminą;D
Vakar man kažkas užėjo. 'Aš labai nedrąsi'. Bet vėliau 'Tu man labai patinki'. Ne nu.. Mulkė. Gerai, kad iškart ėjau miegot. Ryte jau apsimečiau, kad nieko ten nebuvo. Viskas tvarkoj. Atseit:) Ir apsimetinėt negerai. Tik ką daryt..? Juk Lietuvoj, kiek žinau, yra žodžio laisvė:) Tad galiu sakyt ką noriu.
Beje. Šiandien aš ir vėl susipešiau su Tadu. Klausiau RHCP per ausinuką ir lingavau galvą. Sako 'Oo, nuo Bethoveno ir Mocarto užsivedus'. Pasiutau. Papasakojau jam, kad jeigu jam nepatinka, tai tegul išvis patyli ir nereplikuoja. Kažką dar jis man suvapsėjo, o aš vėl užsimaniau jam trenkti vieną tokį gerą..;D Gal kada išsipildys.. xDD Ir turiu jau padėjėją. Man pavyks. [aš optimistė]
- Ką judu tiek daug šnekėt galit?
- Nežinau..
- Tikriausiai jis tavo geriausias draugas..
- Aha.
O kaip pasakyt, kad gal ir daugiau?.. Nereikia sakyt. Ir išvis užsičiaupiu. Ate.

Komentarų nėra: