antradienis, gegužės 8

Gražiai negraži diena.


Viešpats su Jumis:D
Taigi. Šiandien tokia labai negraži diena, nes lyja ir dangus pilkas. Kas man labai nepatinka, nes mėlyna spalva taigi daug gražesnė. Ir šiaip man lietus nepatinka. Nes tada būna džinsai šlapi iki kelių ir dar sušlampa inkariukai:] Tada man jų būna gaila ;x Bet aš juos išprausiau, kai grįžau, tai tikiuosi iki ketvirtadienio išdžius:D
Šiandien buvo ir graži diena:) Nes mes labai gražiai subendravom su Milduku:) Nu mes visada subendraujam:D Bet šiandien net surengėme fotosesiją:] Fotografavo Vidas Venslovaitis:D Nuotraukos turėtų būti pas
  • Mildutę bloge
  • greitu laiku:) Labai puikios nuotraukos;]] Labai tikrai.
    Bandžiau vaikščiot 'Maximoj' su išskleistu skėčiu. Neleido Mildutė. Nu kažkodėl. Bandžiau 'Leader Price' - neleido Ingrida. Nu tai po angelais, kodėl negalima:l Bet kada nors vis tiek tai išbandysiu:D
    Dar noriu pasakyti, kad 'Maximoj' yra labai labai gera pardavėja, kurią aš labai mėgstu. Kai ateini prie kasos, ji visada su šypsena pasako 'Laba diena' :) O kai jau ruošiesi eiti, visada su šypsena palinki geros dienos:) Švents Mykolai, kad daugiau tokių pardavėjų:] Nu ji tai tikrai labai miela;] O štai 'Leader Price' tai šiandien man gražą ir čekį taip numetė:l Sakau 'Nemėtykit mano pinigų' :D Ten buvo net 1ct xDD Bet vis tiek nepagarba pirkėjui ir jeigu nebūčiau mokinė, kuri neuždirba pinigų, tai daugiau ten neičiau niekada. Nu bet jiems pasisekė. Kitą kartą atsinešiu katę:D
    Prie 'Maximos' mačiau Aistę!! Ji man pamojavo <3>
    Dabar jau tikrai nebeturiu ką pasakyt:D Alles.
    Per amžius amen.

    6 komentarai:

    A rašė...

    Atsimenu anksčiau 'maximoj' dirbdavo toks berniukas garbanotas,tai irgi visada toks malonus būvavo,pasisveikindavo,geros dienos palinkėdavo;]]
    Gaila,kad nebedirba jis...

    Anonimiškas rašė...

    Na, tikriausiai tai jau ne tais laikais buvo. Noriu pasakyt, kad dar žibury nesimokiau:D Nes tokio nepažįstu..;>>

    VVM rašė...

    KAIP TAI KODĖL NELEIDAU. gi sakiau;D todėl,kad tuos nu ten kavas ir saldainius numuši ;D

    Anonimiškas rašė...

    Nu bet aš tai atsargiai ėjau.. xDD Ir nebūčiau nieko numušus:D Be to, ten skėtissu užrašu MAXIMA, tai viskas būtų buvę atleistina:D

    Monika Jasevičiūtė rašė...

    Aš ne į temą, bet šitas Tavo tepleitas labai mielas. :}

    Anonimiškas rašė...

    Labai ačiū, Monika;]
    Ačiukas [xDD] Mildutei, kuri pamokino, kaip jį užsidėti;D