pirmadienis, gegužės 28

Nieko tokio.

Tramtamtam.
Pirmadienis. Jaučiuosi dvėseliena, nes juk kaip karšta! Blah. Viskas prilipę, kai suvalgai ledų, tai nesijaučia, nes ir vėl tuoj pat pasidaro karšta.. Galėtų pasnigt:]]
Mąstau apie galimybę apsigyventi parke..:) Vis tiek kiekvieną dieną ten einam. Šiandien per langą vėl ėjom su merginom:) Atėjo Šaras. Šaras ne zebras xD Šaras iš penktadienio. Ir tada žaidėm mūsų topinį žaidimuką;> Buvo zuikis meška meška meška meška.. (: Nieko tokio;D Aš buvau su sijonu. Irgi nieko tokio xD Iš basutės išlūžo kažkoks ten daiktas. Nieko tokio:D Šiaip ar taip. Aš nenuvirtau nei karto:) Dar išvis niekada nebuvau pralaimėjus:D Ir išvis mes su dute kiečiausios, nes sugebam ir šokt pagal muziką, kai būname įvairiose pozose xDD [aš kalbu apie tą žaidimą;p] Vat taip. Visą kelią nuo parko iki gimnazijos su Milda [G.] traukėm Lietuvos estrados dainas:D Klasika;> Oi, kaip pašiurpinom miestą:D Kažkokios pirmokės [gimnazistės] išvadino mus bobom. Ha ha, nesupranta muzikos ir tegul neaiškina:D
Po pamokų vėl ėjom į tą patį parką. Vėl žaidėm tą patį žaidimą. Vėl tie patys žmonės, prisijungus Martinui ir Justei. Ačiū, Marti, kad su manim 'pasisveikinai'. Dabar ir aš su tavim 'sveikinsiuos'. Fū;p Milda [G.] lipo į medį. Po to laidojom jos prišnypštą nosinę. Ech, kokia graudi ceremonija buvo..:) Mildutė buvo katafalkas, o mudvi su Milda ėjom iš paskos ir meldėmės. Kai 'katafalkas' paguldė nosinės palaikus į šiukšlinę, ištarėme 'Amen', persižegnojom ir Milda pakvietė visus gedulingų pietų. [ar tai reiškia, kad mes psichiškai nesveikos?:D]
~~~
Kokią RHCP dainą išsirinkti trečiadieniui?

Komentarų nėra: