sekmadienis, gegužės 13

Eurovizija.


Vakar buvo Eurovizija. Nu čia ne naujiena manau:D Taigi. Kaip jums?
Man tai hm. Viskas aišku, kad iš anksto nieko neįmanoma nuspėti. Visiškai nieko. Nes pavyzdžiui kad laimės serbai nebuvo net mažiausios minties;D Buvau įsitikinusi, kad laimės Koldūnas. Kuris, kaip gerai, kad nelaimėjo:D Dima Bilanas Nr.2, soliariuminis berniukas:D
Iš patinkančių pusfinaly pateko net dvi dainos:D Kaip smagu. Tai čia būtų latviai [braliukai:)] ir bulgarai:) Ir aš viena šeimoj buvau už bulgarus:D Nieko tokio. Svarbiausia, kad man patiko;D
Yra toj Eurovizijoj vienas nervinantis dalykas. Prisirenka visokių armėnų ir t.t. Pvz. Gruzija. Kurioj čia Europos vietoj? Man tai atrodo, kad tuoj visokios Saudo Arabijos pradės dalyvaut:D Vat tada tai jau tikra EUROvizija bus. Grybeliai. Ir balsuoja vieni už kitus, net gali nesitikėt gaut kažkokių balų iš jų. Ir kodėl negali pabaltijys toks kumštis būt? Estai nei vieno balo neskyrė! Ot puikūs kaimynai.. Pasišiukšlino:D Ir šiaip tam Balkanų pusiasaly be proto daug šalių, tai irgi grybas:D Nu bet tiek to. Politinis konkursas, ką daugiau galiu pasakyt.
Kas man patiko Eurovizijoj:


  • kaip žmonės nušvilpė rusus, kai jiems skirdavo 12 balų:D
  • lietuvių pasirodymas. Tikrai buvo gražus ir jokios gėdos jie nepadarė.
  • vedėjai:)

Daugiau patikimų kaip ir nemačiau.. Ai, patiko suomių visi šviesos efektai;D Tikrai puikiai.

Viskas. Daugiau apie Euroviziją nieko negaliu pasakyti. Sėkmės Serbijai rengiant konkursą kitais metais;]

---

Stevan Faddy - Hajde, kroči.mp3

15 komentarų:

VVM rašė...

šiemet buvo jaučiu pirmas kartas (kiek pamenu), kad nežiūrėčiau eurovizijos. :)

Anonimiškas rašė...

Oho:D Ir kokios to priežastys?;]

A rašė...

Ir aš beveik nežiūrėjau..Bet kiek mačiau tai tie serbai gal ir nieko tik taip ir nesupratau ar ten moteris ar vyras buvo,m? ;DD

Anonimiškas rašė...

tokios,kad man nepatinka

Anonimiškas rašė...

Aiste.. Moteris;D Juk Marija ;DD Oi vey.. Ir iš kur tas jaunimas iškritęs.. xDD

Anonimiškas rašė...

Ai. Ir galiu pasakyt, kad vis dar gailiu montenegro.. Blyn, kodėl jis nepateeeko..;[[

A rašė...

Ai..tai gerai;] Dabar žinosiu ;DD

Paulytė rašė...

Žinok:D Oi, Aiste, nemaniau, kad neatsikirsi:D Nors tetis irgi tik vakar sužinojo.. Nors jam patiko ta daina:D

Monika Jasevičiūtė rašė...

Iš tiesų, tai mes sutrugdėm Mildutei žiūrėti euroviziją ir išsitempėm ją į parką. B)

Anonimiškas rašė...

Mat kur čia šunis pakastas..;DD [žiaurus posakis..]

Anonimiškas rašė...

bet grįžus dar turėjau progą pažiūrėti daugiau nei pusę visų pasirodymų. tad šunis kast tik padėtas, o ne pakastas :)

Anonimiškas rašė...

*pradėtas

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Man ir patiko vedėjai ;D
Visgi, suomiai.

Anonimiškas rašė...

Tfu, gerai, kad šunelis liko tik pusiau pakastas..:D
O vedėjai tai mieli tokie:) Tos merginos labai graži žalia suknelė buvo:D O vedėjas..:D

Anonimiškas rašė...

68dinas politinis renginys ;D
Kol nematai balsavimo gal ir nieko dar.