trečiadienis, gegužės 9

Bus gibelijus.

(hi)
[aš skype auka]

Kas šiandien nutiko/įvyko/atsitiko..
Ai, smagiausia tai buvo etika:] Piešėm. Nu bet taip..:> Pasiimi lapą, apsuki priešais save ir kad nematytum. Tada tavo suolo draugas [šiandien tai buvo Mildutė <3] pasakoja, kur brėžti. Nu ir mums labai smagu buso ir juokinga;] O kai mokytoja leido pasižiūrėti, tai visai jėga:D Panašios esame. Pasikabinau šį meno šedevrą prie lovos:D Kai tetis parsiveš fotografuojantį aparatą, pamatysite ir galėsite įvertinti ir jūs:]
Kairėje yra mano ir Mildutės nuotrauka, kurią 'Aukuro' pagrindinėj mokykloj padarė Vidas V., staiga iššokęs iš kažkur:D Aš mergaitė su raudonais inkariukais <3
Toliaau.. Šiandien dar buvome susirinkime:) Dėl Vokietijos. Dar labiau pradėjau laukti:D Ir Aštrauskas tai draugas visai;]
Ai, dar gal reikėtų papasakoti, kaip su Mildute ieškojom, kur vyksta etika.
Nuėjom į įprastą kabinetą. Įtartinai buvo atidarytos lauko durys:) Įėjom į mažąjį koridorių - smirdi:D Na, bent jau man. Atidarom 17-to duris - sėdi kažkokie diedai:D Darbininkai. Mes pusiau pasisveikinom ir nešėm skūrą iš ten:D Tada ėjom į normalias klases žiūrėt pro rakto skylutę:D Bet aš parašiau Ingridai ir ji pasakė, kad geografijos kabinete vyksta. O geografijos kabinetas bendrabuty.. Tad mes pusiau neskubėdamos nužygiavom ten. Paskui jau užbildėjom laiptais, Milda taip staigiai atidaro duris, o ten - antra bė sėdi:DD Taigi buvo mandagiai atsiprašyta. Ir gavau sms, kad jie jau skaitykloj. Dėkui ponui D., ji tam pačiam pastate:D Taigi sėkmingai pasiekėm savo tikslą 8-] Po ilgų klajonių;D Pasijaučiau kaip fuksė pirmą dieną mokykloj:D Bet nieko:) To daugiau nebus:D
Šiandien daugiau nieko nenutiko. Arba nutiko, bet aš neatsimenu:) O tai reiškia, kad tai buvo nereikšminga.
Rytoj egzaminas. Šiandien anksti čiūčia liūlia:D Ir pradedu bijot. Gibelijus. Bet aš pasistengsiu sugroti gerai. Įspūdžiai rytoj..;]
---
RHCP - Universally Speaking.mp3

4 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Sekmės tau, teta P.
Žinokis, aš ir buvau praeitaqis metais fuksė. Irgi 'bajerių' yra buvę. xD Svarbu tai, kad linksma. ;D

Anonimiškas rašė...

Nu bet vis tiek lievai:D Bet, žinoma, buvo smagu, nes kelionė vyko su Mildute:]]

Anonimiškas rašė...

bliamba patrikėli kaip tu gražei apie mane šnekiii;D

Paulytė rašė...

O turėčiau šnekėti negražiai?:DD