trečiadienis, gegužės 30

Atsitiko.

Gera diena.
Čia toks pasisveikinimas, o ne faktas, jeigu ką. Nes iki tokio fakto kol prieisim.. Ir šiandien išvis turbūt neprieisim;>
Vakar norėjau rašyti rašyti rašyti. Pradėjau.. Bet noras tikriausiai praėjo, nes kaip matome, vakar čia atsirado tik vienas vienintelis įrašėlis. O gaila:>
Vakare, besėdint o_ne.lt, prisikabino kažkoks bernaitis. Blah. Niekaip neatstojo..:> Bandžiau ignoruoti, bet kur tau. Tikiuosi, šiandien jau bus apie mane pamiršęs. Jei dar rašys, tai tikrai pavartosiu Laimos žodžius 'fuck off and die' :D Pažadu. Nu nes nervina tokie visokie. Arabas blyn.
Kažkas atsitiko su draugyste. Mano ir Renatos. Pradėjome kaip niekad mažai bendrauti.. ;x Negerai. Labai negerai. Ir visai ne jė. O kai ji išvažiuos į Kauną? Tai.. Baisu galvot. Net atsitiko toks kraupus dalykas. Kažkodėl aš jai net nepasakoju visko. Nežinau, kodėl. Papasakoju Laimai, papasakojau Milenai, pasakoju čia. Bet Renatai ne. Už tai ant savęs labai pykstu. Tikrai. Bet būtų taip kvaila lįsti su savo mintimis po jos močiutės išėjimo.. Gal dar kvailiau taip mąstyti, bettaikąmandabardaryt. [šita frazė pastaruoju metu mano mėgstamiausia] Tikiuosi, viskas susitvarkys.
Vakar vakare ir vėl turėjau pasakyti jam tą patį, nes keista, bet jis buvo pamiršęs. O, pone D., kodėl negalėjai padaryti taip, kad aš daugiau to nepasakyčiau. Ir vėl nesuprantu, kodėl aš taip manau. Juk nieko čia blogo. Bet nee.. Ašlopė. Tikriausiai taip ir bus.
Kažko pasiilgau. Klausimas: ko?
---
Enigma - Gravity Of Love.mp3

Komentarų nėra: