antradienis, birželio 5

Kas antrą dieną.

O maniau, kad šiandiena bus gera. Na, ji ir buvo gera. Beveik visa. Tik pabaiga, kuria užsibaigė mano šiandiena buvo labai not gud. Labai labai. Viskas dėl to, kad aš esu labai bloga. Kaip visada. Čia gal jau tiktų ir 'eilinį kartą', nes aš juk vis tiek bloga.
Mokykloje viską pradėjom daryti daugiau nei pusvalandžiu vėliau ir todėl man labai nusibodo laukti. Po visokio padarymo ėjom pas Mileną:) Pažiūrėt jos pigių, bet gražių inkariukų. Užsibuvom ilgėliau. Ištyrinėjom jos nuotraukų albumus:) Senus. Man patinka nuotraukos. Ten visokių įdomybių galima pamatyti:) Paskui ėjom nežinau kur ir neklauskit visai. Bet tikriausiai į Maximą. Tada į alėją. Nors tikslas buvo parkas. Tingėjom. Saldžiai užpietavom. Marš į stotį. Čia jau buvo pati blogiausia dienos dalis. Aš vos neverkiau ir išvažiavau namo. Vietoj to, kad pasilikčiau pas Mildutę šiek tiek ilgiau. Aš bloga ir eidama namo paskui vis tiek verkiau. Taip man ir reikia.
Reikia pas psichologą, nes negalima verkt kas antrą dieną.

4 komentarai:

VVM rašė...

:( na jau,neimk taip į širdelę.. o dėl psichologo tai khi:> jei taip, tai man jo reikia išvis žiauriai skubiai:))

Anonimiškas rašė...

Kad jau suėmiau pirmai..:> Taikąmandabardaryt. O aš tai ir šiaip noriu pas psichologą:D

A rašė...

Verk, vaikeli, šniurkščiok nosim -
Šitaip daug ramiau miegosi.
Ten, kur skriejantys sapnai,
Verkia tirpstantys kalnai.

Verk, vaikeli, verk kas dieną,
Verk, tada akis užmerk,
Nes užaugęs tu jau niekad
Nemokėsi šitaip verkt.

Iš dainos.Nežinau kodėl,bet šitas įrašas man ją priminė. :>

Paulytė rašė...

Gražūs žodžiai;> Ačiū, Aiste.