trečiadienis, birželio 6

Muzika vėjyje.

(:
Šiandien buvo įdomi diena:) Ne, ne keista ar kokia tai, bet ĮDOMI. Tai vat, nuo pradžių.
Atsikėliau kaip ir kiekvieną rytą vis anksčiau ir anksčiau.. Vargina, bet aišku vis ne 6:05 ;D Reikėjo eiti pas daktarą pasitikrinti sveikatos, mat žiburiečiams pirmokams reikia iki 15d. priduoti lapelius:) Nuėjau devintą. Ir sėdėjau.. Laukiau laukiau.. Gerai, kad nusinešiau savo empėtris:) Perklausiau VISAS 74 dainas.. Tad reikėtų suprasti, kiek aš ten laiko trūnijau..(: Išsivystė hemorojus. Labai ne jė. Taigi, sėdėjau aš ten tris valandas, kol nusibodo, ir tada jau skambinau mamytei. Sakė, kad nebesėdėt ten, o ateit pavalgyt į mokyklą:) Taigi ir nuėjau:) Susitikau visokių buvusių klasiokų, pašnekėjom ir aš ėjau valgyt blynų. Myliu blynus:> Po pavalgymo grįžau į ambulatoriją jau su mama. Ir tada jau beveik greitai priėmė:) O pas daktariūką sėdėjau vėl ilgai:D Nu ten grybas. Tiek to.
Dar kartą išalkusi grįžau namolio;D Kažkokių skanių plonų dešrelių mama iškepė, o aš sėdėjau prie kompo ir jas paskui valgiau:) Taip pailsėjusi po visos dienos tinginystės persimoviau kelnes [;D], susirinkau reikalingus daiktus, išsitraukiau dviratį ir išlėkiau pas Ingridą! x] 6 km - labai baikos;] Tačiau kol užmyniau į tą prakeiktą kalną, man pasidarė labai karšta [o ir taip jau šalta nebuvo;D], pasidarė truputį bloga. Bet nieko tokio. Nusigavau iki Ingridos;D Man jau buvo dehidratacija ir netgi dar vienas hemorojus:D Išgėriau beveik visą stiklinę vandens, nuėjom pas ją į kambarį ir.. ten buvo Ingridos brolis!! xDDD Nu nes aš jį jau labai seniai norėjau užmatyt:D Pasisveikinau. Ir jis pasisveikino:) Nu ir paskui kažkodėl jis išėjo.. O galėjo pašnekint:D Visgi mano vienas kelionės tikslų buvo įgyvendintas:) [pamatyti Ingridos brolį, kas nesuprato] Na va. Mes su ja ėjom apsivaikščiot po Gerdžiūnų miestą..;DD Deja, jau mums abiems įvyko dehidratacija xDD Grįžom namo ir vartėm senus žurnalus:) Pasijuokdamos iš visokių dalykų;D Išsiruošiau namo:) Jau kaip tik buvo truputį atvėsę;] Labai gerai:D Išvykau su vėjeliu xD O grįžus man IR VĖL ta nelemta dehidratacija..;DDDDD
Štai tokia mano dehidratuota diena;D
Vertėtų paminėti, kad kol važiavau pas Ingridą ir paskui jau namo, visą kelią klausiau RHCP :) Dar labiau juos pamilau. Vykstant atgal pūtė vėjas ir truputį trukdė man klausyt.. TAČIAU. Muzika vėjyje yra dar nuostabiau.

1 komentaras:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Labai,taip šiltai,aprašyta. B)