ketvirtadienis, birželio 14

Svajonių išsipildymas:D


Šiandien va buvom Kaune. Buvo smagu ir aišku karšta. Bet labiau smagu negu karšta:)
Lukšiuose pasiėmėm Mildutę su Indre:) Nu ir aš visa persisukus važiavau:D Bet tai mes vis tiek šnekėjom ir blablabla. Nuvežė mane pas kosmetologę, merginas pakratėm Akropely [brūdas] ir taip praleidom atskirai daugiau nei valandą. Paskui nuvažiavom su mama, pasiėmėm mergaites ir keliavom į bazes:D Bazėse planavau nusipirkti:
a) šortus
b) žalius inkariukus
Punkto a) neįvykdžiau, nes nu nebuvo tų šortų.. Vokietijoj apsieisiu su bridžais, o jei ką, tai ten nusipirksiu:D Čia ką tik sugalvojau xDD O štai žalius inkariukus tai įsigijau!:D Vat va tokius. -->
Buvau ir esu laiminga kaip antis:D Neatsidžiaugiu jais. Nu jeigu jūs taip ko nors norėtumėt, tai irgi džiaugtumėtės;D Va. Paskui važiavom į Megą:D Ten nusipirkom helio pripūstą balioną už 5 litus [plėšikai!]. Nusikirpom jo galą ir leidom į burną ir šnekėjom:D Ahahahaaa:D Paskui leidinėjomes eskalatorium aukštynžemyn ir dar liftu truputį:D Tada keliavom link.. tiesiai:D Užsukom į knygyną, ten ir prabuvom ilgai:) Mačiau labai visokių knygų:> Užsimaniau kokių dvidešimties:D Mažiausiai xD Bet aišku niekas man jų nenupirks. Jo jo. Sąžininga..
Po pasivaikščiojimų po knygyną sėdom į mašiną ir vykom namolio:) Valgėm bandukes su grybais [arba jų pakaitalais, kas yra tikėtiniau] bei džiūvėsėlius, kurių dar yra ant mano stalo ir kurie yra tikri:) Kažką šnekėjom:D Laukėm Mildutės tėvų Zapyšky;D Jie atvažiavo, išsivežė merginas ir te te. Baigėsi puikioji diena:D
Grįžusi pavalgiau ir ėjau skaityt 'Rugiuose prie bedugnės'. Greitai skaitosi:) Nu ir man įdomu. Juokiausi ten daug:D Gera knyga. Ir ate:D

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

aš dar pasikartosiu:

AHAHAHAHAHAHA, SALOTINIAI.xDDDDD

čia neturėjo skambėti įžeidžiamai, jei ką;>>
o helis yra pavojinga.. bet gal nieko:)

Anonimiškas rašė...

Tai mes nedaug..:D Paskui gerklėj buvo kažkoks dujų burbulas xDD Bet išsisklaidė:D

Anonimiškas rašė...

Džiaugiuos, kad tavo svajonė išsipildė :) O su heliu buvo vienas prikolas. Papasakosiu kada :D

Anonimiškas rašė...

Uhu!:D Lauksiu:D Nepamiršk!;DD

Anonimiškas rašė...

Kaip knyga?