pirmadienis, birželio 4

Nenoriu jokių ašarų.

Vakar tikriausiai nerašiau. Jei gerai atsimenu. Ir nereikėjo matyt. Iš tikrųjų tai norėjau pailsėti ir tiek:) Todėl apie vakar nešnekėsiu. Nešnekėsiu ir apie tai, kaip daug verkiau.
O šiandien buvo pirmadienis:) Sustebėjau tai:D Kėliausi vėliau, nors reikėjo į mokyklą. Gerai, labai gerai. Mama nuvežė į Šakius, įsigijau bibliotekos skaitytojo pažymėjimą:) Beje, bibliotekoj susitikau Jolitą;> Ir tada mes važiavom į gimnaziją. Ten mamytė nuėjo pas poną Aštrauską, kuris yra jos vienmetis. O aš nuskubėjau pas Dainelytę. Atsiskaičiau užsilikusį anglų pasakojimą:D Gavau 10! Nesitikėjau:] Bet tikrai gerai kalbos skėliau xD Po visokių projektinių aptarimų nežinojau, kur eiti..;> Tad su Jolita nuėjom nusipirkti ledų, kurie paskui labai varvėjo ir pagal nuvarvaliavusius taškelius buvo galima laisvai susekti, kur link mes ėjome;>> Taip mums besivarvinant sutikome Mileną ir Monikutę:) Jos mielos. Monika su savo gražiąja bliuskute:) Man labai patinka, kai tu būni taškuota, Monika;D Palydėjome šią mergaitę per parką. Pasukome atgal. Alėjos gale nusuko Jolita, o aš prisiplakiau prie Milės ir užsukau pas ją į svečius:D Jau labai seniai pas ją nebuvau, tikrai labai seniai. Gaila, jos mamos nebuvo. Ji man patinka:) Tokia jė. Tai va, pavedžiojom šuniuką..:) Žinant, kaip aš myliu šunis, tai galėjo jis ant manęs ir nešokinėti:D Be to, kas būtų, jei vargšui iškristų akytės? xDDDD Ui. Mums besiginčijant, kuris iš peraugusių dėdžių o_ne.lt yra Mykolas, o kuris - ne, atėjo Renata:) Baigėsi konsultacija mergaitei:] Rytoj egzaminas, kuriame ji gaus gerą pažymį:D Mes truputį dar pabuvom pas Mylytę ir tada jau keliavom link autiko..:) Lydėjau Ren iki šviesoofiro xDD Stotyje sutikau Ingridą:) Bū padariau:D Neišsigando ;x Taip mes grįžome namo.
16.20 val. atėjo Andrius ir Ričardukas pasimokyt chemijos xDD Tai mokėmės gal lygiai 20 min. xDD Ne, nu gal daugiau.. Rička tikrai šį tą pramoko:) Tada jie pamatė, kad aš turiu mikrofoną;D [karaoke įrangą] Pradėjo dainuoti xDDD Tokio koncerto [puikaus:D] nebuvau girdėjus;DD Prisijuokėm tai ohoho:]] Bičiuliai xDD
Tai vat taip linksmai šiandien ir nugyvenau:) Nenoriu jokių ašarų.

1 komentaras:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Visai smagu, kad tau patinka. Man taip pat patinka kai aš būnu taškuota. Skanaus. :>