šeštadienis, birželio 2

Noriu šnekėtis.

Noriu su kuo nors šnekėtis! Su kokiu nors protingu žmogum. Su savim ne. Bet aš vis tiek noriu.. Jaučiu, kad ir vėl man tikriausiai reikia kam nors išsipasakoti;>> Tik nelabai žinau, kas mane slegia. Gal pasišnekėjus išsiaiškinčiau. Bet ką daryt, kai nėra su kuo..;>
Vienu metu sėdėjau ir visiškai nieko negalvojau. Visiškai tuščia galva buvo. Man patiko, palengvėjo. Bet dabar vėl.. Viskas maišosi, makaluojasi.. O kai išsiverš, tai o vaikyčiai. Gali būt nieko gero. Arba atvirkščiai. Et..
Pažiūrėjau savo likimo kreivę. Viskas labai super. Beveik visą gyvenimą aukštumoje. Pitagoro kvadratas taip pat rodė gerai. Lyg ir reikėtų džiaugtis.. Bet tai ai.
Nu ir gerai. Eisiu miegot. Gal dar kas parašys.. [tikimės, kad tas, kas noriu] Ir labanakt. Geros nakties.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aš kai labai noriu išsišnekėt ir neturiu su kuo,tai einu į mišką ir išsirėkiu ligi tiek,kad pradedu kimt.Patikėk,pagerėja. ;DDD

Anonimiškas rašė...

Hm.. Įdomu:) Reikės gal kada išbandyt, bet kad man tokie norai atsiranda tik vakare, kai jau būna tamsu. O tamsos aš bijau, ypač miške;>>

penkeri rašė...

Žinok man visada gali rašyt. Visada. Jei tik yra noro...
(:

Anonimiškas rašė...

Ačiū, Mylyte:] Šitą atsiminsiu.