trečiadienis, liepos 2

:/

Nekenčiu kontaktinių lęšių. Juk galima jų nekęsti? Bjaurus dalykas. Geriau jau būtų prirašę akinius. Tiesą sakant, tai bjauru liesti akį. Tik tiek.
Įsirašiau 'December boys' ir vakare žiūrėsiu. Ir man tas pats, jei nesuprasiu. Pažiūrėsiu tris kartus.
Telefono skambėjimo melodija Santana - Satellites.mp3
Pirmo būtinumo perskaityti knyga Michael Noonan „Gruodžio berniukai“. Tikriausiai tas pirmas būtinumas bus po kokių dvidešimties metų.

3 komentarai:

∃x rašė...

kam tau kontaktiniai lęšiai?

man irgi iš pradžių jie nepatiko, bet kai pripratau, nieko baisaus ir labai patogu. ir dabar galiu liesti akį ir visai nebaisu!

Paulytė rašė...

Tikiuosi ir man patiks. Ai, neatsimenu, kam.

Ir reikėtų pataisyti įrašą. Visai ne ta daina dabar mano telefono melodija, nes mano telefonas debiliškas ir netelpa ji ten. Noriu naujo :/ Užtat fonai (dangtelio ir ekrano) yra su Diego Luna.

VVM rašė...

ufjhsddaeufh uifhdksd dgfžž