penktadienis, liepos 4

Visai nekiec.

Visgi neveikia tas brūdas.
Šiandien Ineta parašė man sms ir aš jai vakare rašysiu laišką :] Mat mus vėl sujungė aukystė ;D
Knygos liko tik 388 puslapiai 8-] Per savaitgalį dar pasistūmėsiu, nors gaila, kad mašinoj negalėsiu skaityt. Nesvarbu. Svarbu, kad greičiau ją pabaigčiau ;D Noriu imtis Hamleto, nors Altorių šešėly tikrai labai puiki knyga, tikrai.
Įsikėliau į mp3 turimas dainas iš Dirty dancing, tai klausysiu dabar. O į telefoną įsikėliau Orishas - Represent Cuba.mp3, kuri yra mano pati mėgstamiausia. Todėl dabar dažnai nenoriu atsiliepti, kai man kas nors skambina xD
Rytoj važiuojam į Kriūkus, o Paulius į Šventają atvažiuoja tik rugpjūčio pabaigoj, kas yra visiškas mėšlas.
Tiesa, Renata jau turi internetą. Norėjom šiandien kartu pažiūrėti filmą, ir šiaip susitikti, bet kad nevažiuojam.. Pakviesiu ją į svečius :)

2 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Šiaip tai ne pabaigoje, o pradžioje.:DDDDD Rugpjūčio 1 ar 2 d. jau būsiu pajūryje.

Paulytė rašė...

Tai ką tu man ten sapaliojai? xD Nu dzin. Faktinė klaida ištaisyta, o tai svarbiausia :D