pirmadienis, liepos 21

Tapu tapu.

Šiandien keliavau į miestą. Na, gerai, važiavau autobusu :D Išlipau centre. Buvo daug žmonių, tikras miestas.. xDDDD
Pašte buvo didelės eilės. Tiksliau, viena eilė, bet vis tiek labai ilga. Atsistojau ir laukiau savo eilės prie langelio. Kai priėjau, sako: „Pietūs“, bet aš nepasitraukiau, o kyštelėjau vokus, ir pasakiau, kad man reikia tik ženkliukų :) Pasakiau, į kokias šalis noriu siųsti. Ir ta teta, paštininkė, kuriai aš trukdžiau pietų laiką, ant manęs nepyko, o maloniai padavė visus ženklelius ir pasakė, į kokią šalį kuris yra :) Sumokėjau 10,7 Lt. Brangus, bet malonumas :) Iškilmingai išmečiau laiškus į pašto dėžutę, ir, pasirodo, juos išims dar šiandien :) Todėl dabar laukiu, kada jie nukeliaus ten, kur turi nukeliauti.
Išėjusi iš pašto paskambinau mamai ir paklausiau, ar negalėtų manęs parvežti.. xDD Bet ji negalėjo, tad aš nuėjau į kirpyklą, kuri nedirbo, paskui - į Maximą, o kai pažiūrėjau, kada autobusas namo.. Nusprendžiau eiti pėsčia :) Iš centro. Proto nulis, bet nieko :D Ir dabar man jau atrodo, kad aš ne į tą laiką pažiūrėjau :D Šiaip ar taip, paržygiavau ir visai net nepavargau :) Keista :D Prie geležinkelio bėgių, kuriuos man reikia pereiti, kad atsidurčiau namie, stovėjau, nes važiavo traukinys 8-) Dar niekad iš taip arti nebuvau mačiusi ;D Faina.
Viskas. Einu žiūrėti amžiaus, o paskui - piešti ant sienų.
Liko tik 184 puslapiai ;>

4 komentarai:

Tricksy rašė...

Aha, ir prisitrynei pūslę. Bus tau vaikščiot.

Tricksy rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Paulytė rašė...

Dabar galėsiu visą laiką su inkarais vaikščiot (sun)

Nusileisk ant žemės! rašė...

inkarai pavaldo.8-D