ketvirtadienis, liepos 24

Šekspyras ir ne tik.

Rytoj išvažiuoju į Suvalkiją. Kaip gerai, kad nereikės sėdėti namie su broliu.. 8-) Tikrai, pastarosiomis dienomis tik ir noriu kuo greičiau dingti iš namų. Pas Indrę vyksiu šeštadienį :) Ū jė ;D Labai seniai buvau Slavikuose. Em.. Prieš pusmetį maždaug ;D Gibelis. Sekmadienį eisim pasižmonėti į kaimą, mat bus šventė ;D
O šiaip tai šiandien vėl buvau mieste :) Kelionės tikslas - biblioteka. Pasiekiau jį ;D Susiradau ten daug Šekspyro raštų ir po ilgo rinkimosi pasiėmiau knygą, pavadinimu „Dramos. Sonetai“. Knyga gan stora ir sunki, joje yra keturios dramos („Ričardas III“, „Romeo ir Džuljeta“, „Hamletas“ ir „Makbetas“) bei apie 150 sonetų. Dabar skaitau Hamletą, po jo krimsiu Makbetą, kuris yra dvigubai trumpesnis ;D Šiaip pakankamai įdomus kūrinys. Anksčiau Šekspyro esu skaičiusi tik Romeo ir Džuljetą - tikrai labai patiko. Be to, Hamletas (apskritai visi kūriniai, esantys toje knygoje) yra su paaiškinimais, kurie surašyti knygos gale. Tikrai daug lengviau skaityti, nes monologuose/dialoguose paminėta nemažai mitologinių būtybių, paaiškinta, kas tuo norėta pasakyti. Ir apskritai. Geras dalykas yra paaiškinimai :)
Iš miesto bibliotekos žygiavau pas mamą į darbą, į mokyklą. Ji pasiūlė nueiti į biblioteką ir pasiimti Šekspyro „Venecijos pirklys“, nes jo man irgi reikia. Nuėjau. Iškuičiau visą lentyną, bet neradau :D Užtat radau J.V.Getės „Faustą“. Jį man taip pat reikia perskaityti (iš tikrųjų tai Šukienė mums nieko neuždavė, bet aš naudojuosi Justės atsiųstu sąrašu ;D). Manau, šią knygą skaitysiu tik po Hamleto ir Makbeto. Bet atsargai reikia turėti, jei netyčia anas dvi perskaityčiau greitai ;D (nu šiaip Hamleto jau beveik pusę perskaičiau :D)
Okiuka, einu dar ką nors paveikti, o paskui - žiūrėti kašiaus 8-) Nusimato įdomios rungtynės. Pagaliau.

3 komentarai:

Tricksy rašė...

Kaip gerai, kai tu tik skaitai ir skaitai ;D Ir jokio rūpestėlio ;D Aš tai baigiu plaukus nusiraut iš nervų dėl kelionės ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tu debilė! Kam tau skaityti, jei nebūtina?!

Paulytė rašė...

Dėl bendro išsilavinimo, Pauliau :Dp