ketvirtadienis, liepos 17

Naktys. Tik ne Havanos.

Įdomu, kodėl, kai svečiuojuosi pas drauges, paskutinė viešnagės naktis būna pati smagiausia ir linksmiausia? Aišku, kai būnu pas kokią Indrę, tai būnu tik vieną naktį, o tai reiškia, kad smagi būna ta pirma ir paskutinė naktis. Bet, pavyzdžiui, kai buvau pas Inetą, paskutinė naktį žvengėm iki lyg tai šeštos ryto ir buvo taip belekaip linksma. Dabar, kai esu pas Justę, vėl taip pat. Tiesa, mes nežviegiam iki šeštos, bet vakar tai darėm iki trečios. Nežinau, apie ką ten ir kalbėjom, bet gal vienu kartu nušovėm du šūvius..? ;DD
Iš pradžių dar skaitėm, kaip ir kiekvieną vakarą - tai jau tapo mažute mano viešnagės tradicija - Princesės dienoraščius. Čia typo Princesių klubas :DD O paskui, kai jau tipo susiruošėm miegot, užgesinau šviesą, prasidėjo.. Šnekėjom apie kažką. Bet labai linksma buvo :D Vos neapsiverkiau iš juoko :D (pastarosiomis dienomis man gresia apsižliumbti vien juoko ašaromis)
Vakare, prieš miegą, žiūrėjom labai daug vaizdelių per jūtūbę. Pradėjom Minedais iš Kazachstano, kurių nuorodą radom mano bloge, o baigėm.. Ai, nežinau, kuo xD Bet po tų minedų žiūrėjom daug american idol įrašų, kurių vienas tikrai buvo vertas ašarų, Jacksono šokių, mažą Britnę ir Aguilerą.. Ir dar neatsimenu ką :D Bet tikrai labai daug. Vis dėlto, American Idol pavaldo ;D Tikiuosi, galėsiu šeštadienį pažiūrėti jį, nes bent jau šiandien, kai nuvažiuosiu į Kriūkus ir rytoj iki kažkiek laiko man reikės gyventi be televizoriaus. Nieko tokio, tikiuosi, kad bent jau sugebėsiu susirasti maisto.
O dabar - man rūpimi klausimai. (vieną jau pamiršau)
1. Ar jūs, kai įeinat į mano blogą, matot visą tą žalią daiktą apačioj?
2. (atsiminiau) Kitą savaitgalį važiuoti į Jūros šventę Klaipėdoj ar į Oninių šventę Slavikuose?
Labai prašau atsakyti, nes labai svarbu!

Komentarų nėra: