ketvirtadienis, liepos 10

Postcrossing.

Užsiregistravau postcrossing.com. Labai fainas dalykas atrodo, tik man labai įdomu, ką reikės rašyti į tą Britanijos mokyklą :D Apie postcrossing galite pasiskaityti Inetos bloge, aš tingiu pasakoti. Dar reikės pasitarti su Ineta dėl kai ko.. ;>
O šiaip tai šiandien nieko įdomaus nenutiko ir aš sumišusi.

8 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

sveika prisijungus. xD
o mano atvirukas jau pasiekė suomę, tai dabar aš savo laukiu. xD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kodėl tu sumišusi?

Anonimiškas rašė...

Lauk :D
Pauliau, negaliu sakyt :D Paslaptis :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Net man negali sakyti?:o

Paulytė rašė...

Negaliu :s O kai jau galėsiu, tai tau pirmam ir pasakysiu.. :)

Nusileisk ant žemės! rašė...

kada tai bus?

VVM rašė...

chi chi chi

Anonimiškas rašė...

Kada nors, Pauliau. Arba niekad :D